تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 14:34
کد خبر : 22602

⭕️ منخبب اول مردم مشهد در شورای شهر از اولین وزیر دهه شصتی حمایت کرد

⭕️ منخبب اول مردم مشهد در شورای شهر از اولین وزیر دهه شصتی حمایت کرد

متن اینستاگرامی دکتر امیر شهلا، رای اول مردم مشهد در انتخابات شورای شهر در حمایت از وزارت آذری جهرمی

متن اینستاگرامی دکتر امیر شهلا، رای اول مردم مشهد در انتخابات شورای شهر در حمایت از وزارت آذری جهرمی:

فکرش را بکن که هفته آینده که وزرای دولت دوازدهم، یکی یکی، از درب خروجی خانه ملت بیرون می آیند، محمدجهرمی، این جوان٣۶ساله، یک راست به وزارت ارتباطات برود و کار وزارت اش را شروع کند. آقای روحانی، با شجاعتی مثال زدنی که در دودهه گذشته، بی مانند است، یک وزیرِ متولدِ بعداز انقلاب را در کابینه اش عضو گیری کرده است.

جوانی که البته چندسالی است با حمایت خودِ او، یک تنه در مقابل فیلترینگ شبکه های اجتماعی ایستاده و فضای باز رسانه های مجازی را، که یکی از مهم ترین دستاوردهای قابل اعتنای دوره تدبیر و امید است به ثمر نشانده. به نظرم می آید دکتر روحانی با این جسارت و تهوّر، سیکل بسته و متصلّب مدیریت اجرایی کشور را که تا امروز، اجازه ورود نسل دوّمی ها و سوّمی ها به عرصه تصمیم سازی کلان را نمی داد، شکسته و این فرصت و فضا را در اختیار نسل ما گذارده که مدل های نوین و الگوهای جدید مدیریتی را در سطوح فوقانی قوه مجریه به فعلیت برسانیم.

اگر نمایندگان محترم مجلس دهم با آقای رییس جمهور هم سعی و هم بُردار شوند و اجازه این پوست اندازی مدیریتی را بدهند و از تزریقِ خونِ تازه در رگ های رسوب گرفته و فرتوت مدیریت اجرایی کشور، ترسی و هراسی به دل راه ندهند، شک نداشته باشید باقی وزرای کابینه دوازدهم نیز به تأسی از این شاهکارِ روحانی، بخش قابل توجهی از صدارت ها و معاونت های متبوع شان را به زنان بالنده و جوانانِ شاینده اختصاص خواهندداد. شاید در نگاه اوّل گمان کنید این انتظار، یک مطالبه نسلی یا جنسیتی است، که اگر هم باشد، مذموم و محکوم نیست. امّا در نگاهی دقیق تر خواهیددانست برای رسیدن به نتایج جدید، باید راه های جدید را آزمود.

فرمول های گذشته، نتایج گذشته را تکرار خواهدکرد و هیچ بختی برای درافتادن طرحی نو، در اختیار مملکتی که سخت محتاج راه حل های جدید برای مشکلات همیشگی اش است، دراختیار نمی گذارد. من به عنوان جوانی ۴٠ساله که در انتخابات اخیر شورای شهر مشهد، مورد بیشترین رأی اعتماد مردم نجیب شهرم واقع شدم، از آقای روحانی، به خاطر پایبندی به عهدی که با جوانانِ این مرز و بوم بسته بود تشکر می کنم و از وکلای مجلس دهم می خواهم که حرمت این انتخاب اعتمادزا، شوق آفرین و پراُمید رییس دولت دوازدهم را با رأیی قاطع و بامعنا نگاه دارند. اگر محمدجهرمی، بیشترین رأی اعتماد مجلس را از آن خود کند، معنایش این است که قوّه مقننه نیز در رکاب رهبری معظّم انقلاب، به جوان باوری باور دارد و از دست به دست شدن قدرت اجرایی از نسلی به نسل بعد، استقبال می کند. چنین باد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.