تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 11:08
کد خبر : 22532

طرح ملی آموزش‌های تخصصی در حین کار در استان گیلان اجرایی می‌شود

طرح ملی آموزش‌های تخصصی در حین کار در استان گیلان اجرایی می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به اینکه طرح ملی آموزش‌های تخصصی در حین کار در استان گیلان اجرا می‌شود گفت: با این آموزش می‌توان به یک شغل پایدار دست یافت تا یک آینده شغلی مطمئن برای جوانان ایجاد شود.

رحیم عطایی‌پور ظهر دیروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، اظهار داشت: استان گیلان ظرفیت‌های زیادی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه جوانان با بهره‌گیری از مهارت‌های لازم می‌توانند به شغل‌های با کرامت دست یابند بیان داشت: ۲۲ مرکز آموزشی دولتی در استان گیلان در حال فعالیت است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه در سال ۹۶ دو طرح ملی در استان در حال اجرا است عنوان  داشت: کارورزی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی یکی از این طرح‌های ملی است.

عطایی‌پور با اشاره به اینکه طرح ملی دیگر در حال اجرا در استان گیلان، آموزش‌های تخصصی در حین کار است گفت: با این آموزش می‌توان به یک شغل پایدار دست یافت تا یک آینده شغلی مطمئن برای جوانان ایجاد شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه جوانان می‌توانند با استفاده از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهند افزود: در مراکز فنی و حرفه‌ای، خدمات مشاوره‌ای و مهارت آموزی به افراد مختلف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان در مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جایگاه بسیار مناسبی دارد عنوان داشت: استان گیلان همیشه در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی فنی و حرفه‌ای نماینده دارد.

عطایی‌پور با اشاره به اینکه استان گیلان ۳ دوره پیاپی است که در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی نماینده دارد بیان داشت: امسال در  مسابقات بین المللی کشور امارات، یک نماینده از استان گیلان حضور دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می تواند موثر عمل کند اظهار داشت: طرح‌های مهارتی در روستا می‌تواند بر روی اشتغال روستائیان موثر واقع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.