تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 13:18
کد خبر : 22463

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم /تجلیل از ۲۷۰ خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم /تجلیل از ۲۷۰ خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم و تجلیل از ۲۷۰ خبرنگارفعال در حوزه شورا وشهرداری رشت از مهمترین مصوبات کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در نشست امروز تا این لحظه است.

 سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با تبریک پیشاپیش  به  مناسبت میلاد امام رضا (ع) و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی دارند  و از تقاضا دارم روابط عمومی شهرداری رشت برنامه‌های در نظر گرفته شده  در این خصوص را اعلام  کند.

در ادامه این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت در خصوص برنامه‌های روز خبرنگار اظهار کرد: برگزاری جام شطرنج خبرنگاران ازجمله برنامه‌های شهرداری رشت به مناسبت روز خبرنگار در سال جاری است.

فاطمه قدیمی افزود: ما قصد داریم با ارتباط‌گیری بیشتر با هیئت‌های ورزشی از این به بعد شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی برای خبرنگاران باشیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از دو پیشکسوت روزنامه‌نگار ازجمله برنامه‌های روز خبرنگار است و مراسمی نیز در مجتمع خاتم‌الانبیا رشت به‌منظور تجلیل از زحمات آنان برگزار خواهد شد.

قدیمی گفت: در مراسم تجلیل امسال شهرداری و شورای رشت از خبرنگاران قرار است از هر رسانه یک نفر به‌عنوان خبرنگار به نمایندگی مورد تجلیل قرار بگیرد و پیش‌بینی می‌شود از حدود ۲۷۰ نفر خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت تجلیل شود.

در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: هنوز تصمیم نهایی در خصوص برگزاری تجلیل روز خبرنگار انجام‌نشده است.

حسین مهدوی افزود: رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص برگزاری مراسم مشترک تجلیل از خبرنگاران شورا و شهرداری موافق بوده و امیدوارم مراسمی در شأن زحمات این قشر پرتلاش برگزار شود.

 عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه  اظهار کرد: موافق برگزاری جلسه مشترک تجلیل روز خبرنگار هستم.

محمدحسین واثق کارگرنیا افزود: برنامه‌های روز خبرنگار باید مناسب و در شأن اصحاب رسانه باشد و از موازی کاری‌ها خودداری شود.

 مقر رشد برنامه‌های مربوط به روز خبرنگار آماده و به اطلاع اعضای کمیسیون فرهنگی برسد و سپس تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.