تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 12:29
کد خبر : 22452

هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران از سوی استاندار گیلان تامین می شود

هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران از سوی استاندار گیلان تامین می شود

کریم خورسندی افزود: مراسم روز خبرنگار امسال با تاکید بر تجلیلی شایسته از هویت خبرنگاری و همچنین پدید آوردن فضایی دوستانه تر ، برگزار می شود. وی ادامه داد: نشست نهایی کمیته برنامه ریزی برای روز خبرنگار به اتمام رسید و نتیجه نهایی این نشست تجلیل از ۵۰۰ خبرنگار استان در روز یاد شده است.

کریم خورسندی افزود: مراسم روز خبرنگار امسال با تاکید بر تجلیلی شایسته از هویت خبرنگاری و همچنین پدید آوردن فضایی دوستانه تر ، برگزار می شود.
وی ادامه داد: نشست نهایی کمیته برنامه ریزی برای روز خبرنگار به اتمام رسید و نتیجه نهایی این نشست تجلیل از ۵۰۰ خبرنگار استان در روز یاد شده است.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: پیشتر ، بر اساس یک فراخوان از رسانه های استان خواسته شده بود تا اسامی فعالان خبری پرتلاش را با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده از سوی کمیته برنامه ریزی فوق، برای تجلیل در روز خبرنگار معرفی کنند.
خورسندی تصریح کرد: کمیته برنامه ریزی روز خبرنگار با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات گیلان برگزار شد .
وی اظهار کرد: دو تن از خبرنگاران استان سخنگوی جامعه رسانه ای خواهند بود و همچنین در فضایی پر نشاط از فعالان خبری حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.
حدود ۸۰۰ خبرنگار در گیلان فعال هستند که ۴۰۰ نفر از آنان، عضو خانه مطبوعات گیلان هستند.
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افعانستان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.