تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 16:29
کد خبر : 22417

سه فوتبالیست گیلانی در جمع برترین های فوتبال ایران

سه فوتبالیست گیلانی در جمع برترین های فوتبال ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: سه گیلانی در مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران، در جمع برترین ها قرار گرفتند.

سعید علیپور اظهار کرد: در این مراسم در تهران و با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال ، سید جلال حسینی ، محمد احمد زاده و مهدی هاشمی نژاد از گیلان جزء برترین ها انتخاب شدند.
وی افزود: بر این اساس و در جریان این انتخابات ، سید جلال حسینی مدافع ملی پوش گیلانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، به عنوان برترین مدافع ایران انتخاب شد.
وی ادامه داد: عنوان بهترین بازیکن فوتبال ساحلی نیز ، به محمد احمد زاده کاپیتان گیلانی تیم ملی، بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما و بازیکن تیم پارس جنوبی بوشهر رسید.
وی اضافه کرد: همچنین مهدی هاشمی نژاد از باشگاه ملوان بندرانزلی، به عنوان برترین مهاجم لیگ نوجوانان کشور معرفی شد تا از استان گیلان سه فوتبالیست در جمع بهترین های ایران باشند.
وی ادامه داد: با توجوه به توان و استعداد موجود در فوتبالیست های گیلانی ، به طور حتم از این استان می توانست تعداد بیشتری در جمع برترین های فوتبال ایران انتخاب شوند که امیدواریم تا پایان امسال و با توجه به حضور تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر ، شاهد بازیکنان بیشتری از گیلان در جمع برترین های فوتبال ایران باشیم.
در استان گیلان بیش از ۲۷ هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.