تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 13:14
کد خبر : 22384

با واگذاری فیبر نوری به شرکت‌های خصوصی مخالفیم /حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادان در پل‌های عابر پیاده

با واگذاری فیبر نوری به شرکت‌های خصوصی مخالفیم /حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادان در پل‌های عابر پیاده

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی رشت بابیان اینکه با واگذاری فیبر نوری به شرکت‌های خصوصی مخالفیم گفت: شهرداری رشت می‌تواند از طریق شبکه‌های فیبر نوری به درآمد پایدار دست پیدا کند.

رضا رسولی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی رشت اظهار کرد: یکی از دلایل احداث شبکه‌های فیبر نوری در رشت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است و از واگذاری این بخش به شرکت‌هایی ازجمله ایرانسل و… مخالف هستم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه شهرداری رشت فاقد درآمد پایدار است بیان کرد: یکی از دلایلی که شهرداری رشت در حال حاضر برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود با مشکل مواجه شده است فقدان عدم دارا بودن منابع  پایدار است.

رسولی در خصوص احداث پل‌های عابر پیاده در رشت گفت: متأسفانه در بسیاری از نقاط شاهد حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادین در پل‌های عابر پیاده هستیم و این موضوع موجب نگرانی شهروندان به‌ویژه بانوان باردار و کودکان شده است.

وی بابیان اینکه در شورای چهارم احداث ۴۱ پل عابر پیاده مکانیزه در دستور کار قرار گرفت گفت: تاکنون تعداد هفت پل عابر پیاده مکانیزه در رشت به بهره‌برداری رسیده است و پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده دو پل مکانیزه دیگر نیز افتتاح  شود.

رسولی افزود: بنده معتقدم جهت تسریع بخشیدن در بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده مکانیزه باید کارگروهی تشکیل داد و ضمن بررسی مشکلات پیش روی احداث پل‌ها به روند اجرایشان سرعت بیشتری بخشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.