تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 13:47
کد خبر : 21883

سامانه رسیدگی به شکایات تعزیرات حکومتی در استان گیلان راه‌اندازی شد

سامانه رسیدگی به شکایات تعزیرات حکومتی در استان گیلان راه‌اندازی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۳۵ پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حکومتی در استان گیلان راه‌اندازی شد گفت: این سامانه در استان گیلان به‌طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

رضا قشلاقی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه سیاست‌های کلان سازمان تعزیرات حکومتی در راستای تسهیل در طرح شکایات مردم است اظهار داشت: سامانه رسیدگی به شکایات تعزیرات حکومتی در استان گیلان راه‌اندازی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ بر اساس ابلاغیه سازمان تعزیرات حکومتی و با آغاز دهه کرامت در استان گیلان راه‌اندازی شد خاطرنشان کرد: این سامانه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان راه‌اندازی شده و شروع به فعالیت کرده است.

قشقایی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۵ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات صنفی و غیرصنفی است تصریح کرد: این سامانه به‌طور شبانه‌روزی با دریافت و ثبت شکایات مردمی به‌طور ویژه تخلفات صنفی و غیرصنفی را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شکایات اعلام شده به سامانه ۱۳۵ در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری می‌شود تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلفات صنفی و غیرصنفی را از طریق سامانه مذکور به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اظهار داشت: با طرح شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۳۵، شعبات سیار تعزیرات حکومتی استان گیلان در محل مورد نظر حاضر شده و به‌صورت میدانی تخلفات گزارش شده را پیگیری می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.