تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 15:14
کد خبر : 21786

انتخابات نظام پزشکی در صحت کامل برگزار شده است/ برای پیش برد طرح تحول سلامت نیازمند نظام پزشکی قدرتمند بودیم

انتخابات نظام پزشکی در صحت کامل برگزار شده است/ برای پیش برد طرح تحول سلامت نیازمند نظام پزشکی قدرتمند بودیم

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: انتخابات نظام پزشکی در صحت کامل برگزار شده و امنیت آن را تضمین کرده‌ایم.

محمدحسین قربانی امروز در آستانه‌اشرفیه با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی کشور به دو شیوه حضوری و الکترونیکی اظهار کرد: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور صبح جمعه ۳۰ تیر برگزار و مشارکت‌کنندگان در ۱۹۹ حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کردند.

وی بابیان اینکه پنج هزار و ۴۴۷ نفر در این انتخابات ثبت‌نام کردند، افزود: بیش از ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگان در انتخابات نظام پزشکی مرد و حدود ۲۶ درصد نیز زن بودند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور گفت: انتخابات نظام پزشکی در صحت و سلامت کامل برگزار شده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توضیح انتقادات وارده بر انتخابات اخیر تصریح کرد: در کنار سیستم الکترونیکی شیوه انتخابات دستی هم تعبیه‌شده بود که در برخی از حوزه‌ها انتخابات به شیوه دستی انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تمامی شعبه‌های اخذ رأی وجود داشت، گفت: دلیل دستی برگزار شدن انتخابات پس از الکترونیکی برگزار شدن تهدید و احتمال هک آرای مشارکت‌کنندگان بود که در راستای صیانت از رأی آن‌ها تصمیم گرفتیم ادامه رأی‌گیری را دستی برگزار کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مشارکت در دوره اخیر از دوره قبل بیشتر بوده، خاطرنشان کرد: انتخابات بدون چالش‌های امنیتی و سیستمی در تمامی حوزه‌ها برگزار شد و ما سعی کردیم تا با چاپ تعرفه به میزان کافی جلوی اشکالات احتمالی را بگیریم.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور با تأکید بر اثرگذاری نظام پزشکی در کنار طرح تحول سلامت گفت: برای پیش بردن طرح تحول سلامت نیازمند یک نظام پزشکی قدرتمند و میدانی هستیم.

قربانی با تأکید بر اینکه تخلفات در انتخابات نظام پزشکی اخیر بسیار کاهش داشت، گفت: یقین داریم که احتمال تخلف در این دوره به صفر رسیده و امنیت انتخابات به‌خوبی تضمین‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.