تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 13:39
کد خبر : 21388

اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از امروز (شنبه) در رشت به اجرا درآمد.

دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه، ۱۰۵ نفر از اساتید و نخبگان شرکت دارند.
فردین مهرابیان با بیان این که شرکت کنندگان در این طرح درباره اصول تعلیم و تربیت اسلامی و اخلاق حرفه ای آموزش می بینند، افزود: در اجرای این طرح فوق برنامه هایی از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و هم اندیشی اساتید برگزار می شود.
وی بیان داشت: توانمندسازی فرهنگی و معنوی اساتید و نخبگان، تبادل تجربیات آنان، رفع شبهات احتمالی اساتید، تعمیق بینش سیاسی و اجتماعی و باورهای اصولی و اعتقادی استادان از اهداف برگزاری این طرح است.
هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به مدت پنج روز در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت ادامه دارد.
طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از سال ۸۹ در استان به اجرا درآمد، که در مدت این هشت سال، ۸۹۵ نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه در این طرح شرکت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.