تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 10:11
کد خبر : 20913

سخت‌ترین مبارزه‌ام برابر حریف قزاقستانی بود

سخت‌ترین مبارزه‌ام برابر حریف قزاقستانی بود

کاراته کار تیم ملی امید با بیان اینکه توانست بر حریفانی از قرقیزستان، ژاپن و قزاقستان برای رسیدن به مدال طلای مسابقات آسیایی غلبه کند گفت: سخت‌ترین مبارزه‌ام بازی در فینال مسابقات و مبارزه با قزاقستانی بود.

آویشن باقری با بیان اینکه مسابقات آسیایی کاراته از کیفیت بالایی برخوردار بود اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تمامی شرکت کنندگان با قدرت در میدان حاضر می‌شدند تا بتوانند مدال خوش رنگی را کسب کنند.

کاراته‌کار تیم ملی امید ایران با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی توانست به مدال طلا دست یابد بیان داشت: توانستم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم در رده سنی امید برای ایران افتخار کسب کنم.

باقری با بیان اینکه توانست بر حریفانی از قرقیزستان، ژاپن و قزاقستان برای رسیدن به مدال طلای مسابقات آسیایی غلبه کند گفت: سخت‌ترین مبارزه‌ام بازی در فینال مسابقات و مبارزه با حریف قزاقستانی بود که به‌علت میزبانی این کشور مسابقه سخت شد.

کاراته کار تیم ملی امید با اشاره به اینکه با آمادگی کامل در این مسابقات آماده شد اظهار داشت: هدفم در این مسابقات کسب مدال طلا بود که توانستم به این هدفم برسم.

باقری با بیان اینکه با کسب مدال آسیای وظیفه‌اش بسیار سنگین‌تر می‌شود خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده کنیم.

کاراته کار تیم ملی امید با اشاره به اینکه پدر و مادرم در کسب موفقیتم نقش بسیاری داشتند بیان داشت: پدرم مربی اول من است و خانم زاکاله زحمات زیادی برای کسب موفقیت من کشیدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.