تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 10:11
کد خبر : 20786

بازدیدها تأثیر زیادی در تحکیم روابط دو کشور داشت/از سفر به ایران خوشحالم

بازدیدها تأثیر زیادی در تحکیم روابط دو کشور داشت/از سفر به ایران خوشحالم

فرمانده ناوگان روسی ماخاچ کالا (مخاچ قلعه) پس از انجام مأموریت در هنگام ترک ایران گفت: سفر من به ایران دستاوردهای بسیاری به‌خصوص در تحکیم روابط دو کشور ایران و روسیه به همراه داشت

ناخدایکم «دیمیتری اوف» دقایقی پیش پس از پایان مأموریت سه‌روزه خود در هنگام ترک بندرانزلی با اشاره به تبادل‌نظرهای صورت گرفته فی‌مابین اظهار کرد: خوشحالیم که با دوستان ایرانی دیدار کردیم و این سفر تجربه بسیار خوبی برای بنده بود.

وی بابیان اینکه این نخستین سفر من به ایران بود گفت: سفر من به ایران دستاوردهای بسیاری به‌خصوص در تحکیم روابط دو کشور ایران و روسیه به همراه داشت

به گزارش فارس، پنجمین ناوگروه نیروی دریایی روسیه صبح روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در راستای تحکیم روابط دوستانه و تعامل توسعه دریایی بین کشورهای حاشیه دریای خزر در این بندر پهلو گرفت.

دیدار با امیر ناخدایکم احمدرضا باقری فرمانده نیروی دریایی منطقه چهارم شمال کشور، دیدار با فرماندار بندرانزلی، بازدید از کاخ‌موزه انزلی و ادای احترام به شهدای این شهر ازجمله برنامه‌های سفر سه‌روزه این ناوگروه روسی بود.

ناوگروه روسیه برای پنجمین بار به ایران سفرکرده و پیش‌ازاین نیز ناوگروه‌های روسی در سال‌های ۸۶، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به بندرانزلی آمده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.