تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 16:41
کد خبر : 20752

به نمایش های موفق سپیدرود در لیگ برتر امیدوارم

به نمایش های موفق سپیدرود در لیگ برتر امیدوارم

علیرضا جهانبخش،‌ ملی‌پوش بااخلاق تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آلکمار، روز گذشته راهی هلند شد. به گزارش سپیدرود اسپرت کلاب، قبل از پرواز در خبرورزشی گپی متفاوت با جهانبخش داشتیم و با او از حضورش در تمرینات داماش، توصیه‌اش به طارمی و نظرش در مورد رفتن رامین رضاییان به لیگ بلژیک و در پایان

علیرضا جهانبخش،‌ ملی‌پوش بااخلاق تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آلکمار، روز گذشته راهی هلند شد.

به گزارش سپیدرود اسپرت کلاب، قبل از پرواز در خبرورزشی گپی متفاوت با جهانبخش داشتیم و با او از حضورش در تمرینات داماش، توصیه‌اش به طارمی و نظرش در مورد رفتن رامین رضاییان به لیگ بلژیک و در پایان رویارویی با تیم ملی کره جنوبی، که سرمربی‌اش تغییر کرده، حرف زدیم که با سؤالات‌مان مانند همیشه به طور کامل پاسخ داد.

چه اتفاقی افتاد که در تمرینات داماش حاضر شدی؟

به هر حال من چند سال در این تیم حضور داشتم و رشد کردم به همین دلیل تیم داماش و هوادارانش را خیلی خوب دوست دارم. مدیریت و بازیکنان داماش معمولاً هر سال تغییر می‌کنند اما داماش سال‌هاست که مانده و باز هم به عنوان یک تیم قدیمی و ریشه‌دار به فعالیتش ادامه می‌دهد. همیشه نسبت به داماش حس خوب و وفاداری عمیقی دارم، به همین دلیل در یکی از تمرینات آن حاضر شدم.

 هواداران داماش استقبال خوبی از تو داشتند.

آنها همیشه به من لطف دارند به همین دلیل باز هم مرا شرمنده مهر و محبت خود ساختند جدا از هواداران تیم، با آقای حاجی‌پور، مدیریت داماش، هم دیدار داشتم. ایشان از حرف‌ها و ایده‌هایشان حرف زدند و من هم در پایان نکات مد نظر و ایده‌هایم را ارائه کردم. تماشاگران رشتی و گیلانی واقعاً بی‌نظیر هستند و خیلی دوست دارم داماش دوباره در سطح اول فوتبال ایران حاضر شود.

 همین حس و علاقه و عشقت به داماش،‌ نسبت به سپیدرود هم در تو وجود دارد؟

قطعاً همین‌طور است. سرمربی و چند بازیکن سپیدرود قبلاً‌ در داماش بودند. مردم رشت و هواداران داماش هم با تمام وجود، دیگر تیم شهرشان یعنی سپیدرود را دوست دارند. هواداران رشتی،‌ عِرق و تعصب بالایی نسبت به تیم شهرشان دارند و این مسئله در کنار برنامه‌ریزی و کار و پشتکار زیاد، حتماً تیم سپیدرود را به موفقیت می‌رساند.

سپیدرود بعد از دو دهه و اندی دوری از سطح اول فوتبال ایران،‌ به لیگ برتر بازگشته این امر تداوم خواهد داشت؟

سپیدرود و بازیکنانش خوب پیشرفت کرده‌اند. در سوی دیگر نظرمحمدی هم در عالم سرمربیگری تجارب خوبی پیدا کرده و پیشرفت چشمگیری داشته است. به همین دلیل خیلی به این تیم امیدوارم و اطمینان دارم این تیم در لیگ برتر می‌ماند و با حمایت هوادارانش نتایج خوبی می‌گیرد.

 به نظرتان سپیدرود برای لیگ هفدهم خوب بسته شده؟

اسکلت تیم حفظ شده و خوشبختانه بازیکنان خوب و باتجربه لیگ برتری هم به این تیم اضافه شده‌اند. همین نکته باعث می‌شود من به قدرت تیم سپیدرود و نمایش‌های موفق آن در لیگ برتر هفدهم امیدوار باشم.

مدتی در ایران بودی، قدرت چه تیم‌هایی را بیشتر از سایرین دیدی و احساس می‌کنی کدام یک بهتر از سایرین بسته شده‌اند؟

من فکر می‌کنم پرسپولیس، استقلال و سپاهان سه تیمی هستند که نسبت به سایر تیم‌ها بازیکنان بیشتری را به خدمت گرفته و شانس اول قهرمانی به تیم ملی و شرایط آن برگردیم، حضور تیم ملی‌مان در رده ۲۳ فیفا را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

حضور در رده ۲۳ عالی است اما ما می‌توانیم باز هم جایگاه‌مان را بهتر سازیم و آن را ارتقا دهیم. سه، چهار سال است تیم اول آسیا هستیم و در رده جهانی هم جایگاه بسیار خوبی داریم که برای فوتبال کشورمان افتخاری بزرگ به شمار می‌آید.

اما زمان برانکو حتی در رده پایین‌تر از بیستم قرار داشتیم!

آن سال‌ها میزان محاسبه رنکینگ نسبت به حالا بسیار متفاوت بود اما چند سالی است که میزان معیارها و محاسبه جایگاه تیم‌ها واقعاً سخت شده و فرق کرده و به نظرم رده‌های الان با چند سال پیش اصلاً قابل قیاس نیست.

 با تغییر سرمربی کره جنوبی و تفکرات حاکم بر این تیم رویارویی با این تیم در خانه‌اش را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

قطعاً تغییرات کره جنوبی، شرایط رویارویی با این تیم را بسیار سخت می‌سازد اما ما در صددیم بدون گل خورده و با حفظ رکورد به کارمان خاتمه دهیم. شرایط حاکم بر تیم ملی‌مان هم ایده‌آل است به همین دلیل تلاش می‌کنیم کره جنوبی را با سرمربی جدید هم در خانه‌اش شکست داده و به پنجمین برد متوالی‌مان برسیم.

 با طارمی صحبتی در رابطه با رفتنش به لیگ یونان نداشتی؟

من صحبتی با طارمی داشتم که بیشتر جنبه خصوصی دارد اما اگر به طور کلی بخواهم در این رابطه حرف بزنم باید بگویم به طارمی گفتم با چه شرایطی به تیم جدیدش برود و واقع‌بینانه تصمیم بگیرد و در آن احساسات هواداران تیمش و مردم را هم در نظر بگیرد.

 نمی‌توانید برای ما بیشتر صحبت‌هایتان را باز کنید؟!

مسائل مطرح شده بیشتر خصوصی بود به همین دلیل اجازه بدهید در همین حد باقی بماند.

 رامین رضاییان هم در تمرینات یک تیم بلژیکی حاضر شده،‌ با این کار ملی‌پوش کشورمان موافقید؟

من همیشه با حضور بازیکنان‌مان در فوتبال اروپا موافق بودم و از این امر استقبال می‌کنم به همین  دلیل هم فکر می‌کنم رامین اقدام خوبی انجام داد و تصمیم بسیار خوبی گرفت.

 از آخرین شرایط آلکمار چه خبری داری؟

بعد از چیزی حدود دو هفته از امروز در تمرین آلکمار حاضر می‌شوم. قرار است چند بازیکن جدید هم به جمع بازیکنان‌ ما اضافه شوند تا با مربی جدیدمان چهره پرقدرت‌تر و خوبی برای فصل آینده داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.