تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 16:38
کد خبر : 20749

استعمار ملت‌ها هدف دشمن در شبکه‌های اجتماعی است

استعمار ملت‌ها هدف دشمن در شبکه‌های اجتماعی است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: استعمار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ملت‌ها هدف دشمن در شبکه‌های اجتماعی است.

محسن جعفری ظهر امروز در دوره تربیت و تعالی خانوادگی یگان دریایی سپاه پاسداران جنوب کشور اردوگاه شهید مطهری بندرانزلی اظهار کرد: نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی بگیریم.

وی بابیان اینکه هدف دشمن در نفوذ از دولت‌ها به ملت‌ها گرایش بیشتری پیداکرده است، افزود: شبکه‌های اجتماعی ابزار دشمن برای چپاول رایگان اطلاعات و مهندسی اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، هنر و رسانه را ابزار دشمن برای استعمار ملت‌ها دانست و گفت: امروز میلیاردها نفر در شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت فعالیت می‌کنند.

جعفری با اشاره به امپریالیسم رسانه‌های غربی، تصریح کرد: استکبار جهانی با ابزارهای فرهنگی به دنبال استعمار ملت‌ها است که باید جامعه نسبت به آن آگاه‌سازی شود.

وی با اشاره به تضادهای شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: کاهش صله‌رحم، افزایش سوظن در خانواده، کاهش شدید تحرکات فردی، کلاه‌برداری‌های اینترنتی، افزایش روابط نامشروع، انزوای افراد و دور شدن از جامعه از مهم‌ترین مضرات شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: باید آگاه‌سازی لازم در حوزه استفاده و کاربری از شبکه‌های اجتماعی انجام گیرد تا اقشار جامعه کنترل‌شده در این فضا فعالیت کنند.

جعفری خواستار ارتقای سواد رسانه‌ای دینی در خانواده‌ها شد و تأکید کرد: مسئولان فرهنگی باید دغدغه بیشتری در حوزه مجازی داشته باشند و برای تولید محتوا در فضای مجازی تلاش کنند.

وی کانون خانواده را مهم‌ترین هدف دشمن در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: تغییر الگو و سبک زندگی از مهم‌ترین راهبردهای دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی است و دشمن می‌خواهد بر قلب و ذهن کاربران نفوذ کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بابیان اینکه باید استفاده از شبکه‌های اجتماعی ایرانی ترویج یابد، گفت: استعمار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ملت‌ها هدف دشمن در شبکه‌های اجتماعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.