تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 11:49
کد خبر : 20244

واگذاری رایگان یک هزار فقره اسناد واگذاری املاک به مردم شرق استان گیلان

واگذاری رایگان یک هزار فقره اسناد واگذاری املاک به مردم شرق استان گیلان

واگذاری رایگان یک هزار فقره اسناد واگذاری املاک به مردم شرق استان گیلان باحضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بخش چابکسر از توابه شهرستان رودسر انجام شد.

واگذاری رایگان یک هزار فقره اسناد واگذاری املاک به مردم محروم شرق گیلان باحضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر انجام شد.

 در این مراسم که در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر از توابع شهرستان رودسر برگزار شد  ۲۹۵ هزار و ۴۸۰ مترمربع معادل ۲۹ هکتار و ۵۰۰ متر معادل ارزش ریالی حدود ۴۲ میلیارد تومان به محرومان واگذار شد.

تاکنون تعداد ۸۰۰ فقره اسناد در بازنشین بخش رحیم‌آباد،  ۵۰۰ فقره در قاسم‌آباد علیا بخش چابکسر و یک هزار فقره در واجارگاه بخش کلاچای در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری واگذارشده است.

مجموع اسناد واگذاری شده در چهار مرحله سه هزار و ۳۰۰ فقره به مساحت تقریبی  یک‌میلیون و ۱۱۳ هزار مترمربع بوده که مبلغ کارشناسی شده آن  حدود ۱۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

 به گزارش فارس افراد جامعه هدف این طرح که شامل مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و افرادی که دارای کهولت سن هستند می توانند در حوزه شهری ۲۵۰ مترمربع و در حوزه روستایی تا ۴۰۰ مترمربع به صورت رایگان سند دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.