تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 3:46
کد خبر : 1971

پاکسازی سواحل خزر توسط دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد

پاکسازی سواحل خزر توسط دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد

جارستان-معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر جشنواره «آشتی با طبیعت» گفت: کار پاکسازی ساحل مروارید دریای خزر و همچنین منطقه گردشگری دیلمان توسط جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای خلخال، رشت، لاهیجان و سیاهکل به اتمام رسید. دکتر تیمور آمار در حاشیه برگزاری جشنواره «آشتی با طبیعت» در گفتگو

جارستان-معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر جشنواره «آشتی با طبیعت» گفت: کار پاکسازی ساحل مروارید دریای خزر و همچنین منطقه گردشگری دیلمان توسط جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای خلخال، رشت، لاهیجان و سیاهکل به اتمام رسید.


دکتر تیمور آمار در حاشیه برگزاری جشنواره «آشتی با طبیعت» در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه کار پاکسازی ساحل مروارید دریای خزر و همچنین منطقه گردشگری دیلمان با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره مسیری برای تعامل بهتر انسان و محیط است و در این راه سعی شده تا از توان دانشجویان علاقه‌مند، جهت آموزش عملی و گسترش فرهنگ زیست محیطی استفاده شود.

وی با یادآوری این نکته که رسالت اصلی دانشگاه آموزش است ابراز امیدواری کرد که این جشنواره گام موثری در رسیدن به این هدف باشد.

دکتر آمار در پایان خاطرنشان کرد: مشابه این حرکت فرهنگی اجتماعی در هر هفته و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه می‌یابد و در هر برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان میزبان یکی از گروه‌های دانشجویی اعزامی از سایر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است و با توجه به وضعیت اقلیمی و هماهنگی با دستگاه های ذیربط نسبت به پاکسازی محیط زیست مبادرت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.