تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 11:34
کد خبر : 19509

«آینه بغل» با رضا گلزار کلید خورد

«آینه بغل» با رضا گلزار کلید خورد

فیلم تازه منوچهر هادی با بازی محمد رضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه لقا باقری جلوی دوربین رفت

فیلمبرداری فیلم سینمایی “آینه بغل” به کارگردانی منوچهر هادی فردا اغاز می‌شود.

پس از پیش تولید نسبتا طولانی از فردا فیلمبرداری فیلم سینمایی “آینه بغل” به کارگردانی منوچهرهادی وتهیه کنندگی منصورسهراب پور و امیر پروین حسینی در لواسان لوکیشن اصلی این اثرسینمایی آغاز خواهد شد.

شنیده‌های حاکی از این است که هزینه ساخت “آینه بغل” ۱۰ الی ۱۲ میلیارد تومان تخمین زده شده است که علت اصلی این هزینه سنگین به هزینه لوکیشن فیلم مربوط می شود به طوری که هزینه اجاره لوکیشن اصلی این اثر با هزینه ساخت یک فیلم سینمایی ۲میلیاردی برابری می کند.

منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی ۲ تهیه کننده فیلم سینمایی “آینه بغل” با توجه به موفقیت فیلم سینمایی “من سالوادور نیستم” درگیشه سینما و سریال “ساخت ایران” درشبکه نمایش خانگی براین باورهستند که این اثر سینمایی لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ تمام ادوارسینمای ایران را تصاحب خواهد کرد و پس از فیلم سینمایی “من سالوادور نیستم” موفقیت دیگری را در کارنامه آنها ثبت خواهد کرد.

همچنین شنیده‌های حاکی از این است که ۲ تهیه کننده “آینه بغل” مذاکرات جدی را با یک بازیگر زن خارجی آغاز کردند که هنوز نتیجه خاصی برای همکاری حاصل نشده است.

محمدرضا گلزار، مهناز افشار و جواد عزتی از جمله بازیگران اصلی “آینه بغل”هستند که از فردا درمقابل دوربین گرانترین فیلم سینمایی بخش خصوصی سینمای ایران قرار خواهند گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.