تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 14:11
کد خبر : 18292

گزارش؛ ارنستو والورده و معضلی به نام “عملیات خروج”

گزارش؛ ارنستو والورده و معضلی به نام “عملیات خروج”

به نظر می رسد به زودی لیست فروش بارسلونا برای فصل آتی توسط ارنستو والورده اعلام خواهد شد.

برنامه ریزی بارسلونا برای ساختن تیم فصل آینده در حال آغاز شدن است و با تایید نام والورده به عنوان  سرمربی، این اتفاق سرعت بیشتری به خود گرفته است.

طبیعتا در هر فصل بازیکنانی از لیست یک باشگاه خارج خواهند شد و به نظر می رسد لیست خروجی باشگاه بارسا نیز قابل حدس زدن باشد.

اولین خروجی بارسا، جرمی متئو مدافع فرانسوی این تیم است که ۳ سال پیش با ۲۰ میلیون یورو از والنسیا راهی نوکمپ شد اما حالا باید در انتظار تصمیم ارنستو والورده برای آینده خود در نوکمپ باشد.

هرچند با توجه به شرایط ترکیب بارسا، شاید پست او از دفاع وسط به دفاع چپ تغییر پیدا کند و  باز هم شاهد ادامه حضور متئو در ترکیب این تیم باشیم.

گزینه بعدی، آردا توران هافبک ترکیه ای بارسلوناست که در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد و احتمال جدایی اش در تابستان وجود دارد.

توران تا سال ۲۰۲۰ با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد اما علیرغم تمایل او به ماندن در بارسا، ممکن است نیمکت نشینی های پیاپی نظر او را تغییر داده باشد و بارسلونا نیز می تواند با فروش او، بخشی از مبلغ گزاف زمان خرید را دوباره به دست آورد.

با توجه به پیشنهادهایی از اروپا و البته لیگ چین، در نهایت به زودی والورده در مورد آینده آردا تصمیم خواهد گرفت.

لوکاس دینه از دیدار رفت برابر یوونتوس دیگر در ترکیب بارسا قرار نگرفته و به نظر می رسد آن مسابقه آخرین بازی این مدافع چپ فرانسوی برای بارسا بوده باشد.

دینه بسیار علاقمند به ماندن در ترکیب بارسا است اما در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال او به اینتر و لیون به گوش رسیده است ولی در سال منتهی به جام جهانی، دینه علاقه مند به حفظ ثبات در شرایط خود است.

گزینه بعدی احتمالی خروج، رافینیا خواهد بود که جدایی اش به شدت تحت تاثیر جدایی لوییس انریکه است زیرا این هافبک جوان در بارسای B، سلتاویگو و در ادامه تیم اصلی بارسا، همیشه در کنار انریکه بوده است.

مازینیو، پدر او مدتی پیش تاکید کرد که رافینیا نیازمند به بازی کردن بیشتر است و علی‌رغم اینکه تا سال ۲۰۲۰ با بارسا قرارداد دارد، اما با توجه به بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی اش، این باشگاه آماده مذاکره با لیورپول، یوونتوس و رم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.