تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 16:32
کد خبر : 1809

احداث پیاده‌راه فرهنگی در بندر انزلی

احداث پیاده‌راه فرهنگی در بندر انزلی

جارستان- شهردار بندر انزلی از موافقت ۷۹ درصد از بازاریان و مردم نسبت به احداث پیاده‌راه فرهنگی در خیابان سپه این شهر خبر داد. به گزارش فارس ، رضا پورشعبان در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر با اشاره به اجرای یک‌هزار و ۴۰۵ مترمربع کف‌پوش از جنس بتن دکوراتیو در ورودی اصلی بلوار

جارستان- شهردار بندر انزلی از موافقت ۷۹ درصد از بازاریان و مردم نسبت به احداث پیاده‌راه فرهنگی در خیابان سپه این شهر خبر داد.

به گزارش فارس ، رضا پورشعبان در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر با اشاره به اجرای یک‌هزار و ۴۰۵ مترمربع کف‌پوش از جنس بتن دکوراتیو در ورودی اصلی بلوار قدس اظهار کرد: شهروندان و گردشگران از اجرای نورپردازی در کف و نصب سه یادمان ماهی فروش، چانچوکش و صیاد استقبال کردند.

وی به احداث پیاده‌راه فرهنگی در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: ۷۹ درصد از بازاریان و مردم موافق احداث پیاده‌راه فرهنگی در خیابان سپه بندر انزلی هستند.

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه آبرو بتنی در مسیرهای آسفالت و محله‌های «کلیور» قدیم، «نویر کلیور۲» و «میان‌پشته» برای نخستین بار تولید و اجرایی شده است، تصریح کرد: مسیر آبرو بتنی مذکور در «غازیان» ۵ هزار و ۴۰۰ متر است.

پورشعبان، هدایت صحیح آب‌های سطحی به‌ویژه در زمان بارندگی را از اهداف اجرای طرح مذکور در بندر انزلی خواند و بیان کرد: افزایش طول عمر آسفالت معابر از جمله اهداف اجرایی کردن طرح مذکور است.

وی به رضایت شهروندان در ارائه خدمات مطلوب‌تر به ساکنان محله‌های اقشار کم‌درآمد در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها، احداث و بازسازی بلوک‌های محله‌ای از دیگر اهداف تولید و اجرای آبروی بتنی در بندر انزلی است.

شهردار بندر انزلی با اشاره به احداث پارک «عاشورا» در این شهر، خاطرنشان کرد: امسال احداث پارک «شقایق»، بلوار «لاله‌های تالابی»، پارک زنده‌یاد «راستین قایقران» و توسعه و بازسازی، بهسازی و تجهیز بیش از ۲۰ پارک محله‌ای، ناحیه‌ای و بلوار در ۱۷۰ محله از محله‌های شهر بندر انزلی در حال اجرا است.

پورشعبان به ایجاد محیطی امن، زیبا و متنوع برای تمام سن‌ها در بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: پارک جنگلی در ورودی شهر پس از دروازه ماهی از جمله اقدام‌های مذکور است.

وی با بیان اینکه پارک جنگلی ورودی شهر بندر انزلی دارای سیستم روشنایی شده است، اظهار کرد: ۹ آلاچیق بتنی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در پارک مذکور احداث شده است.

شهردار بندر انزلی به ایجاد پارک جنگلی با نگاه ایجاد محیطی امن برای شهروندان و گردشگران و همچنین ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اشاره کرد و افزود: پارک جنگلی ورودی شهر بندر انزلی دارای امتیاز برق ۳۰ کیلووات است.

پورشعبان از کابل‌کشی و اجرای سیستم روشنایی در محدوده‌ای به مساحت پنج هکتار در پارک جنگلی بندر انزلی خبر داد و بیان کرد: لایروبی و بازسازی برکه موجود به مساحت دو هکتار در پارک مذکور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ آلاچیق دارای برق در پارک جنگلی بندر انزلی احداث شده است، تصریح کرد: احداث جاده دسترسی مورد نیاز، نصب سازه‌های بتنی به منظور نصب چادر گردشگران، احداث ۱۶ دهنه سرویس بهداشتی جدید، احداث ۱۵ مورد سرویس ظرفشویی برای خانواده‌ها، احداث نمازخانه و احداث نرده بتنی به طول ۳۰۰ متر از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری بندر انزلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.