تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 10:31
کد خبر : 16479

✳️ شکست جو انفعال مهم ترین دستاورد انتخابات

✳️ شکست جو انفعال مهم ترین دستاورد انتخابات

عبدالله ناصری؛ فعال سیاسی: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شکست بیشتر جو انفعال عمومی در قبال تعیین سرنوشت از طریق صندوق رأی بود. انباشت تجارب جامعه ایران طی دهه‌های گذشته نشان داد که بی‌توجهی به صندوق رأی و چشم بستن بر تأثیرات فرآیند انتخابات گاه می‌تواند نتایج بسیار مهلکی در پی داشته

عبدالله ناصری؛ فعال سیاسی: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شکست بیشتر جو انفعال عمومی در قبال تعیین سرنوشت از طریق صندوق رأی بود. انباشت تجارب جامعه ایران طی دهه‌های گذشته نشان داد که بی‌توجهی به صندوق رأی و چشم بستن بر تأثیرات فرآیند انتخابات گاه می‌تواند نتایج بسیار مهلکی در پی داشته باشد. این شاید مهم‌ترین دستاورد انتخابات اخیر بود که باید آن را ارج نهاد.

این دستاورد نشان می‌دهد که برخلاف برخی قول‌ها مبنی بر ضعف حافظه تاریخی ایرانیان، ما مردمی داریم که می‌توانند در مقاطع مهم با نگاه به گذشته و استفاده از درس‌ها و عبرت‌های آن، مسیری رو به آینده را ترسیم کنند.

بی‌شک ملت ایران در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سهم خود را برای ایجاد آرامش و امنیت و رسیدن به درگاه‌های متعالی توسعه همه جانبه پرداخت کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.