تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 10:27
کد خبر : 16473

پیروزی روحانی با ۴ حرکت شیرین تر خواهد شد

پیروزی روحانی با ۴ حرکت شیرین تر خواهد شد

میثم هاشم‌خانی: تک‌تک ما به ویژه شخص آقای روحانی، باید بکوشیم که این پیروزی سر سوزنی با تحقیر رقیب همراه نشود و بالعکس، این پیروزی را سرآغاز «آشتی ملی» و «گفتگوی ملی» قرار دهیم. اگر به سربلندی ایران اسلامی می اندیشیم، باید از تشکیل و تثبیت این رقیب سیاسی در قالب یک حزب قدرتمند و

میثم هاشم‌خانی: تک‌تک ما به ویژه شخص آقای روحانی، باید بکوشیم که این پیروزی سر سوزنی با تحقیر رقیب همراه نشود و بالعکس، این پیروزی را سرآغاز «آشتی ملی» و «گفتگوی ملی» قرار دهیم.

اگر به سربلندی ایران اسلامی می اندیشیم، باید از تشکیل و تثبیت این رقیب سیاسی در قالب یک حزب قدرتمند و شفاف، استقبال کنیم.

ترمیم کابینه دوم، به ویژه در مورد بخشی از مدیران اقتصادی، قدم اول برای دستیابی دولت به عملکرد مناسب‌تر و کسب محبوبیت بیشتر است.

رای حدود ۱۵ میلیون ایرانی به رقیب ایشان، عمدتا ریشه در اعتراض به «فقر» و «نابرابری» و «فساد» دارد. بنابراین اگر در دولت نخست، ماموریت کلیدی آقای روحانی بر حل مشکلات سیاست خارجی و ثبات سازی در اقتصاد کلان متمرکز بود، لازم است ماموریت دولت دوم ایشان به طور مشخص بر «تولید اشتغال» و «توانمندسازی گروه های کم درآمد» و «طراحی ساختارهای افزاینده شفافیت اقتصادی» متمرکز باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.