تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 15:52
کد خبر : 15930

✅ چه کسانی از تیم احمدی نژاد در ستاد رئیسی وارد شده اند

✅ چه کسانی از تیم احمدی نژاد در ستاد رئیسی وارد شده اند

?وقتی برای چندمین‌بار ابراهیم رئیسی با عصبانیت به حسن روحانی گفت یک بار برای همیشه با محمود احمدی‌نژاد مناظره کن و قال قضیه را بکن، روحانی پاسخی به او داد که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده بود. روحانی گفت ما با شما مناظره می‌کنیم که همه مردان دولت سابق را در ستاد خود

?وقتی برای چندمین‌بار ابراهیم رئیسی با عصبانیت به حسن روحانی گفت یک بار برای همیشه با محمود احمدی‌نژاد مناظره کن و قال قضیه را بکن، روحانی پاسخی به او داد که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده بود. روحانی گفت ما با شما مناظره می‌کنیم که همه مردان دولت سابق را در ستاد خود دارید. حق با روحانی است. همه اصولگرایان به سمت رئیسی کوچیده‌اند؛ به‌ویژه همه یاران سابق و وزرای محمود احمدی‌نژاد.

بودن در کنار قالیباف غنیمتی نصیب کسی نمی‌کند. برخلاف قالیباف، اما مردان دور و بر رئیسی بسیارند. جالب اینکه برخی‌شان مانند رسایی یا پناهیان چندان میانه خوبی هم با قالیباف ندارند.

?سعید جلیلی نخستین کسی بود که حمایتش از رئیسی را علنی کرد.  مسئول پرونده هسته‌ای در دولت احمدی‌نژاد، بعد از انتشار بیانیه انصرافش از شرکت در انتخابات به دیدار رئیسی رفت.

?علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی است. او از وزرای نزدیک و کلیدی احمدی‌نژاد بود و سال ٩٢ به همراه احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام مشایی به وزارت کشور رفت.

?ماجرای «عزت‌الله ضرغامی» در میان حامیان رئیسی از همه عجیب‌تر و جالب‌تر است. او تنها فردی بود که بعد از اعلام استقلال رئیسی از جمنا و فراجناحی‌خواندن خود، نامه‌ای نوشت و خواستار کنارگذاشتن او از فهرست منتخبان جمنا شد.

?علیرضا پناهیان را چهره‌ای نزدیک به آیت‌الله مصباح‌یزدی می‌دانند.
?زاکانی، زریبافان، زاهدی؛ سه نامزد ردصلاحیت‌شده اصولگرا هم در تیم رئیسی‌اند. زاکانی، زریبافان و محمدمهدی زاهدی هر سه ردصلاحیت شدند.
?محمد عباسی و میرکاظمی؛ هردو وزیر احمدی‌نژاد بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.