تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 12:40
کد خبر : 15857

‼️✅‼️باید به همه نقدها به لیست اصلاح‎طلبان در شورای شهر پاسخ داده شود

‼️✅‼️باید به همه نقدها به لیست اصلاح‎طلبان در شورای شهر پاسخ داده شود

    آذر منصوری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره دلایل نارضایتی از لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: ?این لیست حاصل خرد و کار جمعی است که از ماه‎ها پیش تدارک دیده شده و کسانی که در جریان بستن لیست بوده‎اند می‎دانند چه فرایند دشواری طی

 

 

آذر منصوری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره دلایل نارضایتی از لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران گفت:

?این لیست حاصل خرد و کار جمعی است که از ماه‎ها پیش تدارک دیده شده و کسانی که در جریان بستن لیست بوده‎اند می‎دانند چه فرایند دشواری طی شده است.

? ممکن است نقدهایی بر این لیست وارد باشد وقتی گفته می‎شود لیست، لیست اصلاحات است تمام مجموعه باید در بستن آن نقش داشته باشند اما، باید به این نکته توجه کنیم که وقتی لیست ائتلافی بسته می‎شود اگرچه ممکن است مطلوب اکثر کاندیداها و اعضای شورای سیاست‎گذاری نباشد. به هر حال لیست ائتلافی است و نقدهای زیادی هم به آن وارد است اما شورای عالی سیاست‎گذاری چاره‎ای جز ائتلاف ندارد.

?سعی شده در بستن لیست همه ملاحظات لازم انجام گیرد و در جای خودش باید به همه نقدها هم پاسخ داده شود اما، این لیست تجربه رسیدن به ائتلاف است، در یک دهه گذشته ما به خاطر عدم ائتلاف شکست خوردیم، رسالت احزاب سیاسی اصلاح‎طلب و اصلاح‎طلبانی که به عنوان کاندیدا در انتخابات شورای شهر حضور پیدا کرده‎اند، حفظ این انسجام است.

? بعید می‎دانم که امکان تغییر لیست وجود داشه باشد به دلیل اینکه دیگر فرصتی برای تغییر وجود ندارد و به نظرم تغییر لیست بیشتر بی‎اعتمادی بین حامیان اصلاحات به وجود می آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.