تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 14:54
کد خبر : 15532

هشدار به اصلاح طلبان

هشدار به اصلاح طلبان

دیدار یکی از کاندیداها که پیش از این در سایت دولت بهار (سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد) مصاحبه کرده بود با مسئولین ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت. شنیده ها و اظهارات شاهدان عینی حاکی از این است یکی از کاندیداها که چندی پیش مصاحبه ایشان با سایت دولت بهار در فضای مجازی

دیدار یکی از کاندیداها که پیش از این در سایت دولت بهار (سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد) مصاحبه کرده بود با مسئولین ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت.
شنیده ها و اظهارات شاهدان عینی حاکی از این است یکی از کاندیداها که چندی پیش مصاحبه ایشان با سایت دولت بهار در فضای مجازی انتشار گسترده ای یافته بود و این روزها به هر نحوی در صدد ورود به لیست امید می باشد طی ۴۸ ساعت گذشته با مسئولین و اعضای ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت نشست داشته و اعلام حمایت کرده اند.
این سیاست های یک بام و چند هوایی صرفا برای بدست آوردن کرسی پارلمان شهری چه معنایی خواهد داشت؟! آیا با این نوع سیاسی یازی ها منافع شهروندان دیده خواهد شد؟!
تا جایی که از پیشنیان آموخته ایم هدف از ورود به پارلمان شهری جهت خدمت به مردم است اما دیده ها و شنیده ها حکایت از این دارد که برخی صرفا برای بدست آوردن این کرسی با منافع شخصی دست به هر کاری خواهند زد به هر قیمت ….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.