تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 22:56
کد خبر : 15471

آقای رئیسی و دوستانش ۴ سال برای فیلتر کردن تلگرام تلاش کردند اما امروز از آزادی بیان و کرامت سخن می‌گویند

آقای رئیسی و دوستانش ۴ سال برای فیلتر کردن تلگرام تلاش کردند اما امروز از آزادی بیان و کرامت سخن می‌گویند

♦️تاجزاده: ‼️✅‼️آقای رئیسی و دوستانش ۴ سال برای فیلتر کردن تلگرام تلاش کردند اما امروز از آزادی بیان و کرامت سخن می‌گویند مصطفی تاج‌زاده در مراسم افتتاحیه کمیته هنرمندان ستاد اصلاح‌طلبان پهنه شمال تهران؛ گفت: ?اگر شرایط عادی بود و حساسیت‌هایی که به آنها اشاره خواهم کرد نبود؛ بازهم رای من حسن روحانی بود و

♦️تاجزاده:

‼️✅‼️آقای رئیسی و دوستانش ۴ سال برای فیلتر کردن تلگرام تلاش کردند اما امروز از آزادی بیان و کرامت سخن می‌گویند

مصطفی تاج‌زاده در مراسم افتتاحیه کمیته هنرمندان ستاد اصلاح‌طلبان پهنه شمال تهران؛ گفت:

?اگر شرایط عادی بود و حساسیت‌هایی که به آنها اشاره خواهم کرد نبود؛ بازهم رای من حسن روحانی بود و برای او تبلیغ می‌کردم و می‌گفتم ایران امروز به رئیس‌جمهوری مانند روحانی نیاز دارد. اما امروز کشور ما حساسیتی دارد که لزوم انتخاب روحانی را بیشتر می‌کند. حتی این ضرورت رای دادن به تنهایی نیست بلکه باید تلاش کنیم ایرانیان بیشتری را به صحنه بیاوریم و قانع‌شان کنیم تا در آینده غبطه نخوریم.

?در سال ۸۸ تا ۹۲ در زندان با تعداد معدودی در ارتباط بودم. نگهبان‌های من هر وقت مرا می‌دیدند به خصوص بعد از سال ۹۰ چند سوال می‌پرسیدند و می‌گفتند ما مقدار کمی پول داریم با این پول بهتر است طلا بخریم، دلار بخریم یا آن را در بانک بگذاریم و سودش را بگیریم یا کالایی خریداری کنیم؟ در واقع آن روزها مردم کاملا احساس می‌کردند که ارزش پولشان به صورت روزانه کاهش پیدا می‌کند و می‌خواستند بدانند باید چگونه با این موضوع مقابله کنند.

?رشد ملی کشور به مثبت ۸ رسیده است. بعضی‌ها می‌گویند خیلی از این رشد برای نفت است. جوری این حرف را می‌زنند که انگار قبلا آمار به چیزی غیر از نفت وابسته بوده است.

?در این مناظره کسی جرات نداشت به آقای روحانی بگوید که در ۴ سال دولتش رقبایش را محدود کرد. حزبی را بست. پرونده‌سازی یا تجمعی بهم زد. تنها گلایه‌ای که از آن شد به خاطر چند کلمه‌ای بود که روحانی در چند سخنرانی‌اش گفته بود. همین را مقایسه کنید با کسانی که همین امروز اگر به آنها بگوییم بالای چشم‌تان ابرو است؛ فردا احضاریه دم در خانه‌اش می‌فرستند.

?البته خوشحالیم که کاندیداهای اصولگرا هم مجبورند موقع رای گرفتن با ادب با مردم صحبت کنند و از آزادی بیان بگویند چون می‌دانند این ملت چنین نگاهی دارد.

❗️ ۴ سال آقای رییسی و دوستانش فشار آوردند که تلگرام فیلتر شود و گلایه کردند که چرا شورای عالی فضای مجازی تشکیل نمی‌شود تا تلگرام را فیلتر کند اما امروز همین آقا صحبت از آزادی بیان و کرامت می‌کند. البته شنیده‌ام یکی از مراکز رسما نامه داده و خواسته یک هفته مانده به برگزاری انتخابات باید تلگرام فیلتر شود البته دولت در مقابل این حرف‌ها ایستاده است. با اینکه در همین تلگرام بود که فیش‌های نجومی مطرح شد و با اینکه در کوتاه‌مدت دولت از این قضیه لطمه دید و قضیه فیش‌های نجومی در همین تلگرام مطرح شد اما دولت مخالف فیلتر شدن تلگرام است. فضای مجازی به کسی رحم نمی‌کند و هر کجا فسادی ببیند آن را فریاد می‌زند. این ممکن است در کوتاه‌مدت باعث لطمه شود اما در بلندمدت به نفع جامعه است.

?اگر ما در انتخابات رییس جمهورمان را تعیین نکنیم دیگران این کار را می‌کنند. ۲۹ اردیبهشت چه ما بر سر صندوق بیاییم و چه نیاییم رییس جمهور بعدی انتخاب خواهد شد. مخالفان می‌خواهند انتخاب کم رونق شود تا خودشان پیروز شوند. اما این همه مقایسه با افکار و شرایط عادی است باید نگاهی هم به شرایط حساس و ساختاری که اکنون داریم کنیم .

? در حال حاضر اقتصاد کشورما در سه بخش تقسیم می‌شود. ۳۵ درصد اقتصاد از طریق نفت و گاز و موارد دیگر در دست دولت است. ۳۰درصد در دست نهادهای عمومی غیر پاسخگو به مجلس و ۳۵ درصد دیگر در دست بخش خصوصی است. در کشور ما دولت پنهان می‌خواهد این ۳۵ درصد اقتصاد دولتی را در اختیار داشته باشد تا براساس آن تمامی گلوگاه‌های اقتصادی کشور را در دست بگیرد.

?انتخابات این دوره ریاست جمهوری برای آینده ایران است نه صرفا برای ۴ سال.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.