تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 12:17
کد خبر : 15312

قالیباف برای اتهام‌زنی‌هایی که در مناظره کرد از مردم عذرخواهی کند

قالیباف برای اتهام‌زنی‌هایی که در مناظره کرد از مردم عذرخواهی کند

▪️ فاطمه سعیدی : ❗️?❗️قالیباف برای اتهام‌زنی‌هایی که در مناظره کرد از مردم عذرخواهی کند فاطمه سعیدی در ارزیابی‌اش از مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ?آقای رییسی که خواستار توجه بیشتر به شان معلمان و حل مشکلات معلمان کشور شدند برای ملت ایران، بالاخص معلمان عزیز توضیح دهند، زمانی که ایشان در

▪️ فاطمه سعیدی :

❗️?❗️قالیباف برای اتهام‌زنی‌هایی که در مناظره کرد از مردم عذرخواهی کند
فاطمه سعیدی در ارزیابی‌اش از مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:

?آقای رییسی که خواستار توجه بیشتر به شان معلمان و حل مشکلات معلمان کشور شدند برای ملت ایران، بالاخص معلمان عزیز توضیح دهند، زمانی که ایشان در قوه‌قضاییه بودند چه برخوردهایی با فعالان صنفی معلمان داشتند؟

? افرادی که دستاوردهای دولت یازدهم را در عرصه‌های سیاست خارجی، سیاست‌های داخلی بالاخص آزادی‌های مدنی و فرهنگی نادیده می‌گیرند یا انکار می‌کنند؛ مانند کسانی هستند که خود را به خواب زده‌اند و با هیچ منطقی بیدار نمی‌شوند! کسی که خوابیده است را شاید بتوان بیدار کرد، اما آنکه خود را به خواب زده را هرگز نمی‌شود.

? افرادی که در یک گفت‌وگو پایبند اخلاق نیستند چگونه دولتی اخلاقی تشکیل خواهند داد؟ آقای قالیباف به بند پنجم سیاست‌های کلی انتخابات که مقام معظم رهبری به روسای سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت ابلاغ کرده‌اند توجهی نداشتند. در بند پنجم آمده ممنوعیت هرگونه تخریب، تهدید، تطمیع، فریب و وعده‌های خارج از اختیارات قانونی و هرگونه اقدام مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی در تبلیغات انتخاباتی که به صراحت ذکر شده است.

? کاش آقای قالیباف به جای این همه اتهام‌زنی به دولت و فرافکنی نسبت به آموزش و پرورش، بیان می‌کردند چه مقدار از سهم پرداختی شهرداری را به آموزش و پرورش پرداخته‌اند‌؟ قالیباف به خاطر تهمت ودروغی که در مناظره گفت از ملت شریف وخانواده بزرگ آموزش و پرورش عذر خواهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.