تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 11:54
کد خبر : 15300

نماینده مردم تهران:عملکرد «روحانی» مشخص است، نیازی به موضع تدافعی ندارد

نماینده مردم تهران:عملکرد «روحانی» مشخص است، نیازی به موضع تدافعی ندارد

▪️ نماینده مردم تهران: ✅?✅ عملکرد «روحانی» مشخص است، نیازی به موضع تدافعی ندارد محمود صادقی با تاکید بر این‌که کارنامه آقای روحانی مشخص است و نیازی نیست که بخواهد شعار دهد، اظهار کرد: ?این آقایان هستند که برای آینده وعده می‌دهند، برنامه ارائه نمی‌کنند آنچه می‌گویند هدف است، هدف به این معنا که فلان

▪️ نماینده مردم تهران:

✅?✅ عملکرد «روحانی» مشخص است، نیازی به موضع تدافعی ندارد
محمود صادقی با تاکید بر این‌که کارنامه آقای روحانی مشخص است و نیازی نیست که بخواهد شعار دهد، اظهار کرد:

?این آقایان هستند که برای آینده وعده می‌دهند، برنامه ارائه نمی‌کنند آنچه می‌گویند هدف است، هدف به این معنا که فلان مقدار شغل ایجاد شود و این بیشتر آرزو به نظر می‌رسد.

? باید این‌ها برنامه‌ ارائه دهند که با چه برنامه ای، با چه منابعی و با چه سازوکاری می‌خواهند این کارها را انجام دهند، درحالی که بیش‌تر امیال و آرزوها را بیان می‌کنند.

?عملکرد روحانی مشخص است، به‌عنوان مثال در مورد برداشت از ذخایر مشترک نفتی با قطر در سال ۹۲ ، فقط ۵۰ درصد انجام شده بود که اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده و امسال بیش‌تر هم خواهد بود و یا تورم ۴۰ درصدی به حدود ۷ درصد کاهش یافته و رشد ۶- درصدی به رشد مثبت رسیده است.

? این دولت وعده نمی دهد، عملکردش مشخص است در عین حال می‌گوید در نیمه راه هستیم یعنی بسیاری از کارهای بزرگ وجود دارد که زمینه‌اش برای اجرای برنامه‌ها در ۴ سال بعد فراهم شده است.

?این در حالی است که سایر افراد بیش‌تر یکسری آرزوها را در قالب شعارهایی بیان می‌کنند و تاکنون هم هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده‌اند.

?فکر می‌کنم اساسا آقای روحانی نباید در مناظره‌ها درگیر پاسخگویی شود و لازم هم نیست که موضع تدافعی به خود بگیرد زیرا روش بخصوص آقای قالیباف – البته سایرین هم هماهنگ هستند- بیش‌تر حالت تهاجمی و با شیوه پوپولیستی احمدی نژادی است و این روش‌ها در کشور ما نخ نما شده و روش رسوایی هم است.

? بنابراین آقای روحانی باید بیش‌تر دیدگاه‌ها و برنامه‌هایش را بگوید و درگیر این بچه بازی ها نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.