تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 17:29
کد خبر : 15276

▪️ قائم مقام کمیته مهندسین و صنعتگران ستادهای دکتر روحانی

▪️ قائم مقام کمیته مهندسین و صنعتگران ستادهای دکتر روحانی

▪️ قائم مقام کمیته مهندسین و صنعتگران ستادهای دکتر روحانی : ✅⭕️✅ دولت یازدهم مراکز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را احیاء کرد محمد سالاری در جمع تعدادی زیادی از مهندسین استان تهران با اشاره به پتانسیل بالای مهندسان و صنعتگران در حوزه های فنی و مهندسی و صنعتی کشور گفت: ? پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش‌های

▪️ قائم مقام کمیته مهندسین و صنعتگران ستادهای دکتر روحانی :

✅⭕️✅ دولت یازدهم مراکز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را احیاء کرد
محمد سالاری در جمع تعدادی زیادی از مهندسین استان تهران با اشاره به پتانسیل بالای مهندسان و صنعتگران در حوزه های فنی و مهندسی و صنعتی کشور گفت:

? پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش‌های بیشمار مهندسان و متخصصان آن است که با تکیه بر دانش و توان علمی خود، اقدام به اجرای پروژه‌هایی می‌کنند که زیر ساخت‌های آن جامعه را تشکیل می‌دهند.تسلط مهندسان بر شاخص‌ها، آمارها و اطلاعات کلان سخت افزاری و نرم افزاری کشور موجب می‌شود که درک و تحلیل دقیق‌تری از شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه داشته و به عنوان پلی بین مردم و مدیران ارشد کشور نقش آفرینی کنند.

? در حال حاضر دو دیدگاه در عرصه انتخابات کشور وجود دارد. دیدگاه اول بی‌توجهی به اسناد فرادست و طرح تفصیلی و عبور از ضوابط و مقررات شهرسازی، عدم توجه به ظرفیت کارشناسی در حوزه صنعت و معدن و حذف کانون‌های تصمیم‌گیری که اوج آن در اقدامات شهردار تهران و در دولت نهم و دهم به وضوح دیده می‌شود و نگاه دوم نگاه مبتنی بر برنامه‌محوری و خردجمعی، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و متخصصان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و احیاء مراکز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری است که نمونه عینی آن را می‌توان در احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دولت یازدهم دید. از این رو ضرورت دارد تا مهندسان و صنعتگران ما بپا خیزند و با توجه به کارنامه مشخص کاندیداها، یکی را انتخاب کنند و این وظیفه بسیار مهم بر عهده صنعتگران و مهندسین است تا بین این دو دیدگاه، شخصی را انتخاب کنند که به احیاء برنامه محوری و استفاده از خرد جمعی پرداخته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.