تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 17:37
کد خبر : 14570

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی «سیاه‌نمایی‌ها» در مورد برجام انتقاد کرد

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی «سیاه‌نمایی‌ها» در مورد برجام انتقاد کرد

‼️✳️‼️انتقاد یک اصولگرا از منتقدان سیاه‌نمای برجام محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی «سیاه‌نمایی‌ها» در مورد برجام انتقاد کرد و گفت: ? باید عملکرد ۴ رئیس‌جمهور اخیر را به خوبی دید. اگر وضعیت کشور را در دوره‌های متفاوت روسای‌جمهور بررسی کنید، می‌بینیم سیاست همه دولت‌ها با یکدیگر متفاوت بوده

‼️✳️‼️انتقاد یک اصولگرا از منتقدان سیاه‌نمای برجام

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی «سیاه‌نمایی‌ها» در مورد برجام انتقاد کرد و گفت:

? باید عملکرد ۴ رئیس‌جمهور اخیر را به خوبی دید. اگر وضعیت کشور را در دوره‌های متفاوت روسای‌جمهور بررسی کنید، می‌بینیم سیاست همه دولت‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و سیاست‌های آنها بر عمق خانه‌های مردم تأثیر گذاشته است. لذا دوره‌های ریاست‌جمهوری کشور متفاوت بوده است.

?برخی دیگر نیز این ادعا را مطرح می‌کنند که انتخابات در کشور امری بیهوده است و هر کسی که خودشان بخواهد از صندوق خارج می‌کنند که باید به آنها نیز گفت اگر این گونه بود در دولت‌های متفاوت افرادی مخالف آن سیاست‌ها و رویکردها انتخاب نمی‌شدند. آقای خاتمی از دل دولت آقای هاشمی بیرون آمد و آقای احمدی‌نژاد در انتخاباتی که همه مسئولیت آن بر عهده دولت آقای خاتمی بود، انتخاب شد.

✳️زمانی که دولت آقای روحانی روی کار آمد کشور تورم ۴۴ درصدی را تجربه می‌کرد اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تورم حداقل ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

✳️ رشد اقتصادی کشور طی ۴ سال اخیر از منهای ۵ درصد به ۸ درصد رسید که ما نیز این عدد را تکذیب نمی‌کنیم و می‌گوییم عدد و رقم درستی است اما باید دید اگر میزان نفت را نیز از آن کم کنیم، همین عدد خواهد شد یا نه.

❗️برخی معتقدند برجام هیچ آثاری نداشت و سیاه‌نمایی می‌کنند اما من معتقدم قرار بود ما با برجام ۱۰ گل به طرف بزنیم و هیچ گلی نخوریم اما در نهایت ۷ گل زدیم و دو گل هم خوردیم. اگر امروز از بنده سوال کنند آیا حاضرید به قبل از برجام برگردید، می‌گویم خیر و فکر می‌کنم نظر نظام هم این نیست که برجام را ما اول پاره کنیم. بله اگر طرف مقابل آن را پاره کرد، ما هم آن را آتش می‌زنیم اما این گونه نیست که در ابتدا آن را پاره کنیم.

?کاندیدا اموال کشور را به تاراج نگذارند و وعده‌هایی ندهند که مجبور شوند از دولت مایه بگذارند. البته نقدها را درست مطرح کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.