تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 17:28
کد خبر : 14563

❗️❌❗️همراه اول دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را اعلام کرد

❗️❌❗️همراه اول دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را اعلام کرد

❗️❌❗️همراه اول دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را اعلام کرد مدیرعامل همراه اول با اشاره به مسدودیت تماس صوتی تلگرام، تاکید کرد: ?این سرویس طبق حکم قضایی مسدود شده است. با وجود این همین حالا هم سرویس‌های صوتی و تصویری در سایر پیام‌رسان‌ها از جمله واتس اپ، ایمو، تانگو، اسکایپ و برخی دیگر از

❗️❌❗️همراه اول دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را اعلام کرد

مدیرعامل همراه اول با اشاره به مسدودیت تماس صوتی تلگرام، تاکید کرد:

?این سرویس طبق حکم قضایی مسدود شده است. با وجود این همین حالا هم سرویس‌های صوتی و تصویری در سایر پیام‌رسان‌ها از جمله واتس اپ، ایمو، تانگو، اسکایپ و برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی فعال است. البته همین سرویس‌ها هم در برخی کشورها محدود هستند و از سرویس‌های بومی آنها استفاده می‌شود و به هر صورت سیاستی بود که به ما ابلاغ شد و البته جا دارد براساس نیاز مشترکان درباره آن تصمیم‌گیری جدی شود.

? مسدود شدن تماس صوتی تلگرام برای محدودیت مردم ایجاد نشد، کما اینکه تماس‌های صوتی سایر شبکه‌های مجازی فعال است، این موضوع بر طبق ابلاغیه قوه قضائیه صورت گرفته است.

?بحث بر سر ایجاد محدودیت مردم نیست. با توجه به اینکه در حوزه های دیگر محدودیت ایجاد نشده و مردم می توانند از سایر شبکه های اجتماعی و خود موبایلشان استفاده بکنند نشان می دهد که قصد ایجاد محدودیت نیست و تنها با ابلاغیه‌ای که گفتم این محدودیت ایجاد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.