تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 16:54
کد خبر : 14539

♦️وزیر دفاع در نشست امنیت بین المللی مسکو

♦️وزیر دفاع در نشست امنیت بین المللی مسکو

♦️وزیر دفاع در نشست امنیت بین المللی مسکو: ❗️✅❗️ایران پایبند به برجام و مقاوم در مقابل ارعاب است سردار دهقان وزیر دفاع گفت: ? ایران به برجام پایبند خواهد بود، اما در مقابل هرنوع تهدید و تشرزدن آمریکا و کشورهای مرعوب نظام سلطه، مقابله جدی خواهد کرد. ? باور ایران براین است که آمریکا و

♦️وزیر دفاع در نشست امنیت بین المللی مسکو:

❗️✅❗️ایران پایبند به برجام و مقاوم در مقابل ارعاب است

سردار دهقان وزیر دفاع گفت:

? ایران به برجام پایبند خواهد بود، اما در مقابل هرنوع تهدید و تشرزدن آمریکا و کشورهای مرعوب نظام سلطه، مقابله جدی خواهد کرد.

? باور ایران براین است که آمریکا و هیچ کشور دیگری قادر نیست در خاورمیانه، شمال آفریقا و شبه قاره با حمایت از جنگ و ترور و سازمان های تروریستی به اهداف سیاسی و توسعه طلبانه خود برسند.

?ایران معتقد است، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق طبیعی همه کشورها است و هیچ مرجعی نمی تواند، مانع این حق شود و در عین حال معتقدیم باید اراده ای جهانی برای خلع سلاح اتمی شکل گیرد و حداقل در منطقه خاورمیانه لازم است، اسرائیل از هرگونه جنگ افزار کشتار جمعی از جمله شیمیایی و هسته ای خلع سلاح گردد تا سطحی از امنیت در منطقه تضمین شود.

?عبارت مضحک و تکراری «همه گزینه ها روی میز است»، نمی تواند محملی برای اخذ امتیازهای سیاسی-نظامی از کشورها قرار گیرد. معتقدیم اگر بحران شبه جزیره کره به سمت گزینه های نظامی حرکت کند، دارای پیامدهای مخرب و جهانی خواهد بود. باور دارم که امنیت جهانی تابع تغییر رفتار آمریکا و فاصله گرفتن این کشور از مداخله و جنگ افروزی در سطح جهان و حمایت نکردن از سناریوهای نخ نما شده امنیت اسرائیل در منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.