تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 14:04
کد خبر : 14510

آیت‌الله مکارم شیرازی: سزاوار نیست برای ۴ روز حکومت، دروغ و تهمت بزنید

آیت‌الله مکارم شیرازی: سزاوار نیست برای ۴ روز حکومت، دروغ و تهمت بزنید

▪️ آیت‌الله مکارم شیرازی: ✅‼️✅ سزاوار نیست برای ۴ روز حکومت، دروغ و تهمت بزنید آیت‌الله مکارم شیرازی صبح روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: ?اختراعات بشر خوب است، اما شمشیر دو لبه است که می‌توان در مسیر خوب و بد از

▪️ آیت‌الله مکارم شیرازی:

✅‼️✅ سزاوار نیست برای ۴ روز حکومت، دروغ و تهمت بزنید

آیت‌الله مکارم شیرازی صبح روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت:

?اختراعات بشر خوب است، اما شمشیر دو لبه است که می‌توان در مسیر خوب و بد از آن استفاده کرد که غالبا در مسائل بد به کار گرفته می‌شود

? نیروی اتم می‌تواند خدمات بسیاری به بشریت داشته باشد؛ اما از آن طرف می‌تواند به بمب نیز تبدیل شده و صدها هزار نفر را قربانی کند.

? یکی از این اختراعاتی که اخیرا در اختیار قرار گرفته و شمشیر دو لبه است، فضاهای مجازی است که از یک طرف می‌تواند وسیله پیشرفت جامعه بشری شده و از طرف دیگر وسیله‌ای برای نشر زشتی‌ها، آلودگی‌ها، تهمت‌ها و … شود.

?پخش شایعات یکی از کارهای نامناسب در فضای مجازی است که معمولا از طرف دشمنان انجام می‌گیرد؛ چراکه فقط به فکر تخریب هستند و ما باید از این دسیسه‌ها آگاه بوده و بازیچه دست مخالفان نباشیم.

? شایعه‌پراکنی و پخش اراجیف سبب تزلزل جامعه شده و از نظر اسلام گناه بزرگی است؛ آیا سزاوار است برای رسیدن به ۴ روز حکومت، دست به دروغ و تهمت بزنید؟ بیایید انتخابات اسلامی برگزار کرده و نامزدها فقط خدمات خود را اعلام کنند؛ چرا پیشرفت خود را در نابودی دیگری می‌دانید؟ البته برخی نیز نظام را برای پیشرفت خود تخریب می‌کنند که حرکتی نادرست است.

? بحمدالله کشوری مقتدر و توانا داریم؛ البته مشکلاتی نیز دارد که دشمن به دلیل همان توانایی به دنبال مشکل تراشی است و باید مطابق با توانایی خود به ساخت کشور بپردازیم.

?ما در مسئله انتخابات نه هیچ دخالتی کردیم و نه خواهیم کرد و مطلقا درباره جناح‌ها ورودی نکرده و نخواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.