تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 10:31
کد خبر : 14450

شهردارتهران همیشه علیه محرومان عمل کرده

شهردارتهران همیشه علیه محرومان عمل کرده

‼️❌‼️شهردارتهران همیشه علیه محرومان عمل کرده/حمله به دستفروشها نمونه اقدامات اوست ?شهردار تهران بدترین عملکرد را در مواجهه با قشر محروم و مظلوم تهران و حاشیه نشین‌های این شهر داشته است. ?کمتر کسی است که در این سال‌ها سوار متروی تهران شده باشد و برخوردهای زشت نیروهای حراستی مترو را با دست فروشان ندیده باشد.

‼️❌‼️شهردارتهران همیشه علیه محرومان عمل کرده/حمله به دستفروشها نمونه اقدامات اوست

?شهردار تهران بدترین عملکرد را در مواجهه با قشر محروم و مظلوم تهران و حاشیه نشین‌های این شهر داشته است.

?کمتر کسی است که در این سال‌ها سوار متروی تهران شده باشد و برخوردهای زشت نیروهای حراستی مترو را با دست فروشان ندیده باشد.

?در واقع برخوردهای گازانبری قالیباف، بیشتر از آنکه برای ساماندهی کارگران و دستفروشان باشد، برای فرار از انتقادها بود. وقتی مردم از مدیریت مترو گلایه می‌کردند که شلوغ است و نظم سال‌های قبل را ندارد، این دستفروشان مترو بودند که از قطارها بیرون رانده می‌شدند و وقتی از ترافیک سرسام آور خیابان‌های مرکزی شهر انتقاد می‌شد، این لبوفروش‌ها بودند که لگد می‌خوردند و البته خودروهای شخصی با طرح ترافیک هر روز بیشتر و بیشتر در سطح شهر جولان می‌دادند تا هزینه‌های شهرداری برای هزینه‌های جاری و عمرانی تامین شود.

?شهردار تهران به خاطر نگاه امنیتی و نظامی که به تشکل‌های کارگری داشت، بعد از اعتراض سندیکای شرکت واحد، به شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی مجوز فعالیت دارد و نتیجه فعالیت این شرکت ها افزایش قیمت بلیط اتوبوس از بیست تومان در سال ۸۴ به هزار تومان در برخی مسیرها است و همین تصمیم نیز آسیبی دو جانبه به قشر کم درآمد و مستضعف جامعه وارد کرد. از یک طرف رانندگان شرکت واحد از داشتن یک سندیکا برای بیان مطالبات خود محروم شدند و از طرفی قشر ضعیف جامعه با هزینه سنگین کرایه اتوبوس مواجه شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.