تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 14:54
کد خبر : 13836

❗️❌❗️آمریکا نباید وارد جنگ بی‌پایان در خاورمیانه شود

❗️❌❗️آمریکا نباید وارد جنگ بی‌پایان در خاورمیانه شود

♦️برنی سندرز: ❗️❌❗️آمریکا نباید وارد جنگ بی‌پایان در خاورمیانه شود برنی سندرز، سناتور آمریکایی در مصاحبه‌ای درباره علت مخالفتش با حمله موشکی اخیر آمریکا به یک پایگاه هوایی نظام سوریه گفت: ?کلید سرنگونی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه این است که از اقدام یک جانبه علیه این کشور صرف نظر کرده و به جای آن تلاش

♦️برنی سندرز:

❗️❌❗️آمریکا نباید وارد جنگ بی‌پایان در خاورمیانه شود

برنی سندرز، سناتور آمریکایی در مصاحبه‌ای درباره علت مخالفتش با حمله موشکی اخیر آمریکا به یک پایگاه هوایی نظام سوریه گفت:

?کلید سرنگونی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه این است که از اقدام یک جانبه علیه این کشور صرف نظر کرده و به جای آن تلاش کنیم روسیه و ایران را متقاعد کنیم که از حمایت از بشار اسد دست بردارند.

?مسلما بشار اسد باید کنار برود و داعش نیز باید شکست بخورد اما من نمی‌خواهم ببینم که آمریکا به یک جنگ بی پایان در خاورمیانه کشیده شود و زنان و مردان ما کشته شوند و چندین تیریلیون دلار از پول کشورمان خرج آن شود.

? اینکه آمریکا به سوریه حمله موشکی کرد و یکی از بزرگترین بمب‌هایش در افغانستان انداخت هیچ تاثیری برای مشکلاتی که نیازمند راه حل‌های دیپلماتیک و چند جانبه هستند، نخواهند داشت.

? چیزی که نیاز به آن داریم یک راهبرد است و این مستلزم مذاکرات فشرده‌ای است تا طی آن به روسیه بگوییم نمی‌توانند حامی دیکتاتوری باشند که در حال از بین بردن کل کشورش است. یک حمله قرار نیست کار چندانی برای این پروسه انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.