تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1395 - 19:50
کد خبر : 12874

پاسخ های باقری خطیبانی به اتهامات

پاسخ های باقری خطیبانی به اتهامات

محمود باقری خطیبانی به مطالب منتشر شده در فضای تلگرام واکنش نشان داد. در ادامه به صورت تلفیقی مطالب منتشر شده در گروه های تلگرامی را به رنگ آبی و پاسخهای محمود باقری را مرور می کنیم.

جارستان:محمود باقری خطیبانی به مطالب منتشر شده در فضای تلگرام واکنش نشان داد. در ادامه به صورت تلفیقی مطالب منتشر شده  در گروه های تلگرامی را به رنگ آبی و پاسخهای محمود باقری را مرور می کنیم :

در بخشی از مطلبی که در گروه های تلگرامی منتشر شده بود آمده است: محمود باقری خطیبانی در یک هفته گذشته پرکار شده و از یاد برده که یک هفته پس از بازگشت از سوریه چه ژستی در شورا می گرفت و خود را بری از بحث و جدل می دانست، اما یکی از ویژگی‌های حاج محمود! فرار از پاسخگویی با حربه حمله به دیگران است. 

باقری – از اینکه بواسطه انجام وظایف نمایندگی خودم در شورای اسلامی شهر و اعمال نظارت بر عملکرد شهردار توسعه گرای شما و تذکر به دلیل تخلفات و انحرافات ایشان موجبات ناراحتی تان را فراهم آوردم و شما را رنجیده خاطر کردم ، ازتان عذرخواهی میکنم.

در راستای سوالاتی که ایشان به طور مکرر از شهردار رشت می پرسد، خوب است که ایشان نیز در آزمون زیر شرکت کرده و به سوالات زیر پاسخ دهد تا نمره کارنامه‌شان مشخص شود. 

بنده با افتخار تنها عضو شورا هستم که همواره سعی کردم از پاسخ به منتقدان فرار نکنم و آماده پاسخ گویی باشم و از شهردار و دوستان ثابت قدم ایشان نیز دعوت به مناظره کردم در نشست احزاب و با حضور اصحاب رسانه ، تا در حد توانم پاسخگوی عملکردم باشم و امروز نیز این را تکرار و تاکید میکنم.

در سالهای۸۷ و ۹۲ برادرانتان با استفاده از رانت با مدارک دیپلم کاردانش بلافاصله و بدون وقفه به واسطه توانایی شما! بر سر کار آمده اند شما در شهرداری رشت چه مسئولیتی داشته اید؟

برادرانم هیچ کدام توسط بنده نه سرکار آمدند و نه پست گرفته اند . دو برادرم یکی با سابقه بالای ۱۰ سال و یکی دیگر بالای ۱۵ سال سابقه کار دارند و الان هم که عضو شورا هستم نه تنها پستی نگرفته اند ، بلکه بدترین ظلم ها و جفاها را نسبت به آنها روا داشته اند . مطمئن باشید اگر بنده به خاطر شهردار توسعه گرای شما سکوت میکردم ، لااقل پسرم عضو شورای یکی از سازمانهای شهرداری می شد یا وابستگانم الان به پاس این همراهی در سمت مدیریتی شهرداری بودند !!

دلیل عدم رسیدگی شما به پرونده‌های متعدد موجود در شهرداری از جمله عدم وصول ۲۴۰ چک متعلق به مردم که توسط شهرداری باید پاس شود در یک دهه گذشته با توجه به مسوولیت‌ نظارتی شما در شهرداری چیست؟ در واحد حراست چه بود؟

به شما توصیه میکنم شرح وظایف حراست را مطالعه بفرمایید . دورانی که بنده مسئولیت حراست شهرداری را بعهده داشتم به کسی اجازه انحراف و ایجاد نابسانمانی را به مانند دوران شهردار توسعه گرای شما نمی دادم و امورات را دقیق رصد میکردم و تحت نظارت داشتم . مدیران و کارکنان شهرداری و همچنین مراجع ذیصلاح می توانند در ارتباط با عملکرد بنده شهادت بدهند .

چرا در سالهای ۹۳ و ۹۲ که با درایت جنابعالی صاحب یک شهردار و سه سرپرست بودید سیستم مالی شهرداری ناپدید شد؟

بنده هم دوران آقای خلیلی و هم سرپرستی آقای سرپرست از ناحقی ها در ارتباط با پرداخت پاداش ها و مشکلات موجود در آن زمان اعتراض کردم ولی دوستان ثابت قدمی شما در شورا آن دوران هم ثابت قدم بودند و لحاف و تشک خودشان را در دفتر آنها مثل امروز پهن کرده بودند ؟؟!!

اینکه سیستم نرم افزار مالی که از سال ۸۲ در شهرداری راه اندازی شده بود ، اطلاعاتش حذف شد و مجددا با تلاش همکاران مالی بازیابی شد ، محمود باقری باید پاسخگو باشد !!!؟؟؟ اینکه شرکت مذکور نتوانسته بخشی از داده های نسخه پشتیبان نرم افزار مالی را بازیابی کند ، محمود باقری باید پاسخگو باشد !!!؟؟؟ امروز که بنده می بینم شما چطور این مساله را مورد دستاویز قرار می دهید و با آن چه کسانی را مورد هجمه قرار دادید و الان هم ان افراد مورد غضب شما قرار گرفتند ، حس نظارتی و حراستی من این سوال را مطرح می کند که چرا حذف اطلاعات سیستم مالی دقیقا در ایامی اتفاق افتاد که مدیر مالی وقت شهرداری در مرخصی به سر می برد !!؟ و چه پاسخی دادند به نامه ایشان که تشکیک در عمدی بودن این اتفاق داشتند ؟!!

دلیل عکس‌هایی که در مدت حضورتان در حلب و یا مکه از آنجا می فرستادید و در گروه‌های تلگرامی پخش کردید چه بود؟ آیا هیچکدام از مدافعان حرم دیگر از جمله شهدای عزیز مدافع حرم چنین می کردند؟

بنده هیچ عکسی را شخصا از سوریه فوروارد نکردم . اگر پخش و انتشار عکس با مدافعان حرم موجب نگرانی شما شده ، اگر عکس سلفیم با خانم مهتاب کرامتی ، مادر ترانه علیدوستی ، رضا عطاران ، داریوش ارجمند در رسانه ها منتشر می شد ، معلوم نبود چه چیزی را به من منتسب می کردید !!؟؟

تا به حال به چند لایحه در شورای شهر رای مثبت داده‌اید؟ لطفا دلایل علمی و عقلی‌تان را در این خصوص اعلام بفرمایید.

بنده بارها در صحن علنی شورا ، این اعتراض را داشتم که شورای چهارم هیچگونه لایحه ای در خور شان شورا و شهروندان رشتی ارایه نکرده . غالب لوایح مصوب اختصاص به کمک به اشخاص ، هیئتهای مذهبی و ورزشی و نهادهایی به مانند کمیته امداد ، بهزیستی و تربیت بدنی داشته . از این گذشته ، اعضای ثابت قدم شورا چه لایحه قابل توجهی را برای توسعه شهر مصوب داشتند و اساسا شهردار توسعه گرای شما غیر از انحرافات بودجه ای و کمکها چه لایحه قابل دفاعی را به شورا پیشنهاد داده !!!؟؟؟

با توجه به رشته تحصیلی‌تان که دیپلم آشپزی است و رشت شهر خلاق خوراک است، لطفا غذاهای رشتی را بشمرید و ترکیب مختلف این غذاها را بگویید تا رشت از این توضیحات منتج شود.

یا اطلاعاتی را که به شما دادند تا برایشان به مزد بنویسید ، غلط بوده و یا اینکه به این روش می خواهند من محمود باقری را کم سواد و غیرمتخصص معرفی کنند . بنده عرض می کنم ؛ دپیلمم نساجی ، کارشناسیم مدیریت است و تخصصم هم این است که انحرافات و تخلفات را کاملا و به سرعت حس می کنم و می فهمم ! 

بنده روستازاده هستم . قوت و خورشت غالب ما هم همین ترش تره ، میرزا قاسمی و باقلا خورشت و … بوده . با توجه به مشکلات مالی شهرداری موافق اینگونه ریخت و پاشها ، همایش و نمایشهای مورد علاقه شما نبودم و نیستم . در ماه مبارک رمضان یک پرس زرشک پلو با مرغ به مبلغ ۵ هزارتومان برای سحری رفتگران در کمیسیون فرهنگی شورا مصوب کردیم ، متاسفانه یک لقمه به آنها ندادند ، اما این “شهر خلاق غذا” برای خیلی ها لقمه چرب و چیلی شده و بر سر سفره شهرداری نشسته اند و سیری هم ندارند !!؟

با توجه به اینکه یک مبل فروشی نزدیک فلکه گاز زیر آپارتمان مسکونی قرار دارد نسبت شما با حسینیه موردنظر در پایین آن ساختمان و مبل فروشی فعلی چیست؟ آیا تاکنون شمرده‌اید تعداد نطق‌های منفی شما در شورا چندتاست؟ اصلا موافق کی هستید؟ نام ببرید؟

نطق هایم را برای انجام تکلیف نمایندگی و مسئولیتم تنظیم می کنم و خودم را در پیشگاه پروردگار و مردم شریف مسئول می دانم . زمانی که نطق و مصاحبه می کنم به این فکر میکنم که این مملکت را چطور باید از آن پاسداری کنیم وتحویل نسل های بعد بدهیم که فردا از من و امثال من خواهند پرسید که آیا شما در تخلفات و انحرافات همراه بودید ؟ سکوت کردید ؟ و یا ایستادید ؟ فرزند طاهرنیاها و کوچک زاده ها فردا یقه امثال ما را می گیرند که پدران ما در خارج از مرزها جانشان را گذاشتند که خاک وطن مورد تعرض قرار نگیرد ، آنوقت شما چه کردید ؟! فقط در شورا نهج البلاغه خواندید ؟ وصیت نامه شهید خواندید ؟ آیا این سیرت امیرالمومنین بود یا عمل به وصیت شهید !!!؟؟؟

بنده تاکنون راننده نداشتم ، کلیه اعضای شورا و کارکنان شورا می توانند این موضوع را شهادت بدهند . داستان اینروزهای نویسندگان استیجاری شهردار توسعه گرا و استدلال هایشان ، داستان گودرزی و شقایقی شده که برای فرار از پاسخگویی ، هر چیز بی ربطی را مطرح می کنند ، به گونه ای که به ذهن می رسد مزدشان به تعداد کلماتی است که می نویسند !!؟؟

نام یک طلا فروشی و ارتباطش با چند فقره چک برگشتی بانک ملی هریک به مبلغ ۱۵ میلیون را می-توانید بگویید؟

بنده تاکنون یک گرم طلا از طلا فروشی خریداری نکردم . اگر بنده از جایی یا طلا فروشی خریدی انجام دادم و بابت آن چکی دادم که الان برگشت خورده ، به شما اجازه و رضایت می دهم برای شفاف سازی رونمایی کنید ! ضمنا احساس می کنم شما حسابی موضوعات را قاطی کردید . چکهای برگشتی مربوط به آقای ثابت قدم است که هنوز و بعد از یک سال و نیم از شهردار شدن نتوانستند مشکل شان را در سیستم بانکی حل کنند و چک های ایشان غیر از بانک ملی شعبه شهرداری در هیچ کجا پاس نمی گردد و بانک ملی هم از روی مساعدت با شهرداری امضای ایشان را پذیرفته وگرنه ایشان هنوز در سیستم بانکی به جهت تعدد چک های برگشتی مشکل دارند . ضمنا آن عضو شورایی که چک برگشتی داشتند همان عضو همیشه ثابت قدم شورا هستند نه من !!؟باتوجه به نوشتار شما نمره صفر هم ۲۰است چون شما قصاص قبل از جنایت کردید،حضرتعالی توسعه میکنم به ۲ سایت خبری رشت پرس،جارستان،شهردار توسعه فرمود محمود باقری خطیبانی حافظ منافع مردم؟؟؟؟؟!!!

نقش شما در معادلات ژئوپلتیک شهر رشت و اصلا در معادلات جهانی بین المللی و تنظیم قوای جهانی یا حداقل خاورمیانه چیست؟ نقش شما به عنوان راننده… در سال های در مقایسه… به عنوان… در کنار ایشان از منظر شما چیست؟ لطفا به سوالات بالا جواب دهید و در صورت عدم پاسخگویی حتی به غلط به سوالات نمره منفی به سوالات شما تعلق می گیرد.

به تمسخر از بنده پرسیدید : نقش شما در معادلات جهانی ، بین المللی و تنظیم قوای جهانی یا حداقل خاورمیانه چیست !!؟ من نقشم را در حد بی رگ نبودن در برابر سفره خالی پاکبانان زحمت کش شهرداری و استیصال همکارانم در این دستگاه خدمات رسان و عدم سکوت در برابر تخلفات و انحرافات زیاده خواهان خلاصه کرده ام ! جغرافیای من خیلی محدود است !! شما می توانید این سوال را در هنگام دریافت مزد و مواجب تان از ارباب توسعه گرایتان بپرسید که ادعای برند سازی و جهانی کردن رشت را دارد و در تعامل با شورایی که وی را انتخاب کرده ، عاجز است و در همکاری با مدیران منصوب خود ناتوان ! دم از عمر کوتاه شهرداران می زند در حالی که عمر مدیران منصوب خودش بیش از چند ماه نیست !!!؟؟؟

 *جارستان هیچگونه مسولیتی در قبال اظهارات و سخنان مصاحبه کنندگان نداشته و صرفا به انعکاس این امور با مسولیت بیان کننده مطالب میپردازد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.