تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 10:53
کد خبر : 128347

رو شدن دست مادر و پسر کلاهبردار در رودسر

رو شدن دست مادر و پسر کلاهبردار در رودسر
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسائی و دستگیری افرادی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد.

جارستان: سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان رودسر مبنی بر اینکه افردی با استفاده از رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و تحقیقات از شاکیان موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که مردی ۳۰ ساله به همراه مادر ۴۹ ساله‌اش بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی رودسربا اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند گفت: پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا به ۵ فقره کلاهبرداری از طریق رسیدساز جعلی در رودسر اعتراف کردند.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به افرادی که اقدام به انجام معاملات تجاری از طریق تلفن همراه می‌کنند توصیه کرد که سامانه پیامکی حساب خود را فعال کرده و تا زمانی که وجه مورد نظر معامله به حسابشان واریز نشده است از تحویل کالا به خریدار خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.