تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 15:58
کد خبر : 128120

آخرین وضعیت بازیکن-سربازهای ملوان؛

انتقاد نورافکن از قوانین برای بازیکنان سرباز/ تهدید سرلک به اعزام به پادگان

انتقاد نورافکن از قوانین برای بازیکنان سرباز/ تهدید سرلک به اعزام به پادگان
تنها باشگاه لیگ برتری در ایران که می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند، ملوان بندرانزلی است اما انتقال بازیکنان سرباز همیشه حواشی را هم همراه خود دارد

اختصاصی جارستان: برخی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر پس از اتمام فصل بیست و سوم مطابق قانون، مشمول خدمت سربازی شدند که از جمله آنها می‌توان به علیرضا جعفرپور (دروازه بان شمس آذر)، امید نورافکن (مدافع – وینگر سپاهان)، یونس اکبرپور (مدافع آلومینیوم) و رضا میرزایی (هافبک استقلال تهران) اشاره کرد.

این بازیکنان تصمیم خود برای گذراندن خدمت سربازی گرفته اند و از آنجایی که تنها باشگاه لیگ برتری در ایران که می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند، ملوان بندرانزلی است، آنها خواستار عضویت در این تیم شده‌اند.

ثبت قرارداد با بازیکنان سرباز منوط به برگزاری جلسه میان سران فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه و رضایت فنی آنها از سوی سرمربی تیم خواهد بود.

 

امید نورافکن که به همراه اعضای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در تست‌های پزشکی مجموعه ایفمارک حاضر شده بود، درخصوص دورانی که به‌عنوان سرباز در ملوان بندر انزلی می‌گذراند، بیان کرد: خدمت سربازی سخت‌ترین و بدترین دوره فوتبالی یک بازیکن است. بازیکن ۱۵ سال تلاش می‌کند تا در ۲۷ یا ۲۸ سالگی به اوج فوتبال خود برسد، اما باید دو سال به خدمت سربازی برود.

او در ادامه اظهار کرد: چند سال پیش، قانونی وجود داشت که بازیکنان لیگ برتری برای سربازی از آن استفاده می‌کردند و نمی‌دانم چرا حذف شد. البته شرایط اینقدر بد نیست که مجبور به تحمل آن باشیم. تلاش می‌کنیم شرایط خوبِ خودمان را حفظ کنیم و لذت ببریم. ملوان تیمی پرطرفدار است.

نورافکن در مورد معافیت تحصیلی که بازیکنان فوتبال از آن استفاده می‌کنند، گفت: امکان انجام این کار وجود نداشت. هر دانشجو می‌تواند دو بار انصراف بدهد تا خدمت سربازی بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی و بازیکنان ملی‌پوش تا ۳۰ سالگی به تعویق بیفتد.

 

هشدار جدی دقیقی به میلاد سرلک

 

سعید دقیقی، سرمربی جدید ملوان درخصوص وضعیت میلاد سرلک، دیگر بازیکن سرباز این تیم که اسفندماه سال گذشته از پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوست گفت: «آقای سرلک را ما هنوز زیارت نکردیم و باید خودش را به ما معرفی کند. اگر این اتفاق نیفتد و ایشان نیاید، مجبور هستیم اقدامات دیگری انجام بدهیم.» او افزود: «اگر سرلک به تمرینات نیاید، نامه ایشان را به نظام وظیفه خواهم نوشت که قطعا تبعات آن هم اضافه خدمت سربازی خواهد بود و هم اعزام به پادگان را برای او اورده خواهد داشت.»

میلاد سرلک، محمد عمری، حبیب فرعباسی، نیما انتظاری و جلال مداحی پنج بازیکنی هستند که به همراه رضا غندی‌پور در ۳ اسفند ۱۴۰۲ با دریافت کد سربازی به ترکیب سفیدپوشان انزلی اضافه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.