تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 12:25
کد خبر : 128109

حادثه ای دلخراش در محله قائمیه بابلسر

حادثه ای دلخراش  در محله قائمیه بابلسر
انفجار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر سبب شد که خانواده‌ای ۶ نفره که در آن ساعت از روز همگی در خواب بودند جان خود را از دست بدهند

جارستان: ساعت ۷ صبح روز ۱۶ تیر بود که صدای انفجاری هولناک ساکنان محله قائمیه بابلسر را به وحشت انداخت. انفجار در خانه‌ای ویلایی رخ داده و سبب شده بود که آسیب زیادی به این خانه وارد شود. از همه مهم‌تر، اما سرنوشت ساکنان خانه بود؛ خانواده‌ای ۶ نفره که در آن ساعت از روز همگی در خواب بودند و معلوم نبود که چه بر سر آن‌ها آمده است.

 

سیدحمید میرشعبانی، مدیرعامل آتش‌نشانی بابلسر :

 

وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند، خانه ویلایی در آتش می‌سوخت. آن‌ها به سرعت دست به‌کار شدند و به اطفای حریق پرداختند و در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که انفجار و آتش‌سوزی بر اثر نشت گاز در این خانه رخ داده است. او ادامه می‌دهد: شواهد و آثار به جا مانده درخانه و شدت انفجار نشان می‌داد که نشت گاز و قدرت انفجار آنقدر زیاد بوده که حتی سقف خانه از جایش کنده شده بود.

 

این حادثه همه مردم محله را عزادار کرد. در این روز‌ها همه برای نجات اعضای این خانواده دعا می‌کردند و چشم‌انتظار بودند که خبر خوشی از بیمارستان بیاید، اما متأسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها زنده نماندند. شاید تقدیر این بود که آن‌ها همگی در آن دنیا نیز کنار هم باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.