تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 16:47
کد خبر : 128011

گران‌ترین ویزای تحصیلی متعلق به کدام کشور است؟

گران‌ترین ویزای تحصیلی متعلق به کدام کشور است؟
کشور استرالیا گران‌ترین ویزای تحصیلی را دارد. پس از استرالیا، بریتانیا با هزینه 620 دلار آمریکا، دومین کشور گران در ویزای تحصیلی است. کشور نیوزلند با 229 دلار آمریکا در رتبه سوم و کشورهای آمریکا و کانادا نیز به ترتیب با 185 دلار و 110 دلار در رتبه‌های بعدی، 5 کشور با گران‌ترین ویزای تحصیلی قرار دارند.

اختصاصی جارستان: چندی پیش کلر اونیل، وزیر کشور استرالیا طی یک بیانیه‌ به رسانه‌ها گفت:« هزینه درخواست ویزای تحصیلی از ابتدای جولای به ۱۶۰۰ دلار استرالیا (۱۰۶۷ دلار آمریکا) افزایش خواهد یافت و به ایجاد سیستم مهاجرتی منصفانه‌تر، کوچکتر و بهتر برای استرالیا کمک خواهد کرد.» تا پیش از اعلام نرخ جدید ویزا توسط وزیر کشور استرالیا، هزینه درخواست ویزا ۷۱۰ دلار استرالیا بود.

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و آکادمیک بین‌المللی بر اساس آمار موسسه گراتان، تقریبا یک سوم از نیروی کار ماهر کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند. نشریه بلومبرگ استرالیا را یکی از بزرگترین و موفق‌ترین کشورها در جذب دانشجویان بین‌المللی در جهان است؛ که معادل ۷درصد از کل صادرات این کشور را شامل می‌شود.

با این نرخ جدید، کشور استرالیا گران‌ترین ویزای تحصیلی را دارد. پس از استرالیا، بریتانیا با هزینه ۶۲۰ دلار آمریکا، دومین کشور گران در ویزای تحصیلی است. کشور نیوزلند با ۲۲۹ دلار آمریکا در رتبه سوم و کشورهای آمریکا و کانادا نیز به ترتیب با ۱۸۵ دلار و ۱۱۰ دلار در رتبه‌های بعدی، ۵ کشور با گران‌ترین ویزای تحصیلی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.