تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 10:21
کد خبر : 127992

مدیرعامل توزیع برق گیلان:

خاموشی برنامه ریزی شده در گیلان نداریم

خاموشی برنامه ریزی شده در گیلان نداریم
مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به قطعی‌های احتمالی برق ناشی از بروز حوادث در شبکه گفت: خاموشی برنامه ریزی شده در گیلان نداریم.

جارستان: مسعود صادقی خمامی در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت بهینه مصرف انرژی در شرایط اوج نیاز مصرف مورد تاکید است.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به قطعی‌های موقتی برق در استان بیان کرد: هیچ گونه قطعی برق برنامه ریزی شده و با برنامه قبلی در سطح گیلان برای مشترکان گرامی از سوی این شرکت اعمال نشده است.

 

صادقی خمامی با بیان اینکه خاموشی‌های احتمالی ناشی از حوادث و یا افزایش بسیار زیاد مصرف برق است، گفت: بروز حوادث نظیر فیوزسوزی های ترانس‌ها و تابلوهای برق و همچنین نقص فنی در شبکه منجر به قطعی موقتی و خاموشی‌های گاه بی گاه در نقاط مختلف استان می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم آماده باش اکیپ تعمیرات و تیم‌های عملیاتی توزیع برق افزود: همکاران بخش فنی و سایر بخش‌های توزیع برق گیلان برای پایدارسازی انرژی شبانه روزی در حال خدمت هستند.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان با تقدیر از سعه صدر و همراهی مردم در مدیریت مصرف اضافه کرد: شهروندان و مشترکین با مدیریت بهینه مصرف انرژی در اوج بار یاری رسان صنعت برق در استان و کشور باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.