تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 21:31
کد خبر : 127788

از سیب زمینی تاگوشت؛

از احمدی نژاد تا  زاکانی

از احمدی نژاد تا  زاکانی
در چند روز گذشته اظهار نظری عجیب از علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  در گفتگوی تلویزیونی منتشر گردید که گفته بود روزانه ۱۲۰ تن گوشت را بنا به نیاز مردم درب منزلشان تحویل می دهیم!

جارستان: در چند روز گذشته اظهار نظری عجیب از علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  در گفتگوی تلویزیونی منتشر گردید که گفته بود روزانه ۱۲۰ تن گوشت را بنا به نیاز مردم درب منزلشان تحویل می دهیم!

این اظهارات در حالی بیان شد که واکنش بسیاری از چهره ها و کاربران فضای مجازی را برانگیخت و این اظهارات را توهین و تحقیر جامعه ایرانی تلقی کردند که یک نامزد انتخابات با وعده های سخیف اینگونه اظهارنظر نماید و با دستاویز نمودن سفره خالی مردم که طیف حامی آقای زاکانی از مسببان اصلی آن بشمار می آیند  بدنبال کسب رای میباشند.

در انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز  محمود احمدی نژاد کاندیدای اصلی جریان اصولگرایی نیز با توزیع گسترده سیب زمینی رایگان در سطح کشور قصد جمع آوری آرای قشر ضعیف را داشت که حواشی زیادی نیز در آن سال بوجود آورده بود.

زاکانی با توجه به جنس روحیات و خصوصیات شخصیتی   بیشتر اهل وعده و حرف است تا عمل و اجرا .

 

یکی دیگر از وعده های زاکانی با مدرک پزشکی هسته ای بعنوان شهردار تهران؛  تحول چهره پایتخت در حوزه حمل و نقل با خرید و واردات اتوبوس بوده است که این وعده زاکانی نیز حواشی بسیاری را برای وی بوجود آورد.

از دیگر ادعاهای ایشان در خصوص طرح مسکن ؛ اشاره به ساخت ۱۰ میلیون مسکن به جای ۴ میلیون در سطح کشور داشته است.

 

زاکانی را میتوان مرد ادعاهای بزرگ و دستاوردهای کوچک نامید که معمولا موفق به انجام ادعاهای خود نمیشود و صرفا با بیان این ادعاها بصورت تبلیغاتی و انتخاباتی چند صباحی در قاب رسانه ها و تیتر اخبار  پایدار  می ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.