تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 15:28
کد خبر : 127785

رئیس ستاد جوانان دکتر پزشکیان در گیلان:

تندروی ها کیفیت زندگی مردم را نشانه گرفته است

تندروی ها کیفیت زندگی مردم را نشانه گرفته است
علیرضا کنعان‌رو رئیس ستاد جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان، در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی این کاندیدا با اشاره به انتخابات دوره‌های گذشته و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بیان کرد: « این انتخابات یک تفاوت کیفی با انتخابات‌های گذشته دارد و رقیب اصلی کاندیداهای اصلاح‌طلب، نه یک نامزد محافظه‌کار بلکه سرخوردگی مردم از صندوق‌ها و عدم مشارکت آنها در انتخابات است.

جارستان: علیرضا کنعان‌رو رئیس ستاد جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان، در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی این کاندیدا با اشاره به انتخابات دوره‌های گذشته و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بیان کرد: « این انتخابات یک تفاوت کیفی با انتخابات‌های گذشته دارد و رقیب اصلی کاندیداهای اصلاح‌طلب، نه یک نامزد محافظه‌کار بلکه سرخوردگی مردم از صندوق‌ها و عدم مشارکت آنها در انتخابات است. عدم مشارکت مردم از خشم به‌حق آنها نسبت به عملکرد تندوهای داخلی و خارجی که کیفیت زندگی  و آزادی‌های اساسی و قانونی را نشانه رفته سرچشمه می‌گیرد».

او ادامه داد: «ما امروز در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم و پس از ۱۵سال یک کاندیدای اصلاحطلب مورد حمایت جریانات و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی تحول‌خواه وارد میدان شده است».

کنعان‌رو با انتقاد از وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: «در این اوضاع اقتصادی و اجتماعی حضور کاندیدایی که نه در کلام بلکه با سبک زندگی خود مردمی بودن و مردمی زیستن را ثابت کرده است، اهمیت بسیار زیادی دارد».

رئیس ستاد جوانان دکتر پزشکیان در انتها خاطرنشان کرد که باید برای بهبود معیشت و آرامش روانی فرزندانمان، برای حفظ کرامت و استفاده از کارشناسان و شایستگان و همچنین برای اینکه ایران به همه ایرانیان تعلق داشته باشد، با حضور گسترده پای صندوق‌های رای از دکتر پزشکیان حمایت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.