تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 0:28
کد خبر : 127724

ایران باید برای تمام ایرانیان باشد

ایران باید برای تمام ایرانیان باشد
حال که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌سر می‌بریم، من به‌عنوان یک جوان اصلاح‌طلب وظیفه خود می‌دانم تا چند جمله‌ای با هم‌ردیفان خود یعنی جوانان این مرز و بوم گفتگو کنم.

جارستان: صابر حسن‌پور: حال که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌سر می‌بریم، من به‌عنوان یک جوان اصلاح‌طلب وظیفه خود می‌دانم تا چند جمله‌ای با هم‌ردیفان خود یعنی جوانان این مرز و بوم گفتگو کنم.

 

برادران و خواهران جوان من! حق دارید گلایه کنید! حق دارید با صندوق‌های رای قهر کنید و حق دارید برای آینده خود و کشور عزیزمان تصمیمی که فکر می‌کنید درست و عقلانی است بگیرید.

به واسطه این‌که من هم جوان هستم و کاملا از دردها و بیکاری‌ها و مثبت نبودن اوضاع اقتصاد و رانت و بی‌عدالتی آگاهم، کاملا شما برادران و خواهران جوانم را درک خواهم کرد.

 

اما کمی انصاف بخرج دهیم و بدور از تاثیرات رسانه‌هایی که فقط قصدشان نابودی این کشور کهن و مردمانش است، تصمیم بگیریم. سن من به زمان ریاست جمهوری «خاتمی» می‌رسد و بعد از آن ۸ سال مدیریت تک‌سویه و نابخردانه احمدی‌نژاد را به‌یاد دارم. بعد از آن به دولت روحانی رسیدیم که -متاسفانه یا خوشبختانه- آن هم به پای اصلاح‌طلبان نوشته شد؛ زیرا معتقدم آقای روحانی را هرگز نمی‌شود یک اصلاح‌طلب شناخت. بگذریم!

 

امروز یک اصلاح‌طلب واقعی پا به عرصه و میدان گذاشته تا در مقابل بی‌عدالتی و انواع رانت بایستد. امروز قرار است راه دولت اصلاحات که در دوران ریاست جمهوری‌اش گفتگوی تمدن‌ها را رقم زد و دوستی با جهان را توشه مسیرش قرار داد ادامه پیدا کند. آری! راهِ همان سیدی که (زنده باد مخالف من) را به ما نشان داد. زیرا اگر مخالفی وجود نداشته باشد، هیچ اصلاحی در هیچ اموری صورت پذیر نیست.

 

با قهر کردن با صندوق‌های رای فقط عرصه را بر خودمان تنگ‌تر می‌کنیم و با دستان خود خویش را بنده و برده قشری خاص و تند‌رو خواهیم کرد. ما می‌خواهیم وقتی نام ایران عزیزمان در هر کجای جهان برده شد، باعث سربلندی یک ملت شود نه اینکه از خجالت و بخاطر وجود مغزهای کوچک زنگ زده حس سرخوردگی به خود بگیریم.

 

آری ایران باید برای تمام ایرانیان باشد و بس که اگر غیر از این باشد، چیزی جز رخوت و کینه و دشمنی نسیب‌مان نخواهد شد.

امروز باید از یک اصلاح‌طلب واقعی حمایت کنیم که قبل از هرچیز خدا را می‌شناسد و عدل و عدالت علی(ع) را واقف است.

از اصلاحطلبی که معرفت و مردانگی را در خانه و خانواده‌اش به اثبات رساند و در جنگ با زندگی هم پیروز شد.

 

جوانان در تمام عرصه‌ها و بزنگاه‌های حساس ایران عزیزمان نشان داده‌اند که اگر بخواهند، می‌توانند اتفاقات مهمی برای این خاک رقم بزنند.

در انتهای این درد و دل از قشر جوان که همفکر و هم عقیده آنان هستم، می‌خواهم که عقلانیت و خرد جمعی را در نظر بگیرند و برای اینکه بیشتر در مسیر انزوا و گوشه گیری قرار نگیری، بار دیگر برای ایران بپا خیزند و با آگاهی کامل پای صندوق رای حضور پیدا کنند. زیرا تمام هدف دشمنان این کشور دیرینه و کهن این است که جوانان روز به روز سرخوده و بی‌انرژی و گوشه گیر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.