تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 11:01
کد خبر : 127644

جهانگیری، آخوندی و پزشکیان چند رای در جلسه تعیین نامزد جبهه اصلاحات آوردند؟

جهانگیری، آخوندی و  پزشکیان چند رای در جلسه تعیین نامزد جبهه اصلاحات آوردند؟
روزنامه اعتماد نوشت: برخی شنیده‌ها از آرای حاضران در جلسه جبهه اصلاحات ایران برای انتخابات ریاست‌جمهوری حاکی است که آخوندی ۲۶ رای، جهانگیری ۲۴ رای و پزشکیان رای۲۴ کسب کرده‌اند

جارستان: روزنامه اعتماد آرای عباس آخوندی، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در جلسه تعیین نامزد جبهه اصلاحات اعلام کرده است.

 

گفتمان عباس آخوندی توجه‌های بسیاری را در جریان اصلاحات به خود جلب کرده است. برخی شنیده‌ها از آرای حاضران در جلسه جبهه اصلاحات ایران برای انتخابات ریاست‌جمهوری حاکی است که آخوندی ۲۶ رای، جهانگیری ۲۴ رای و پزشکیان رای۲۴ کسب کرده‌اند. البته باید توجه داشت که جهانگیری شخصا در نشست جبهه حاضر نبوده، اما عباس آخوندی خود شخصا برای تشریح برنامه‌هایش در نشست جبهه اصلاحات حاضر شده است.

 

این روزنامه افزده است: چهره‌ای که معتقد است زیربنای تحقق دموکراسی در جوامع از توسعه شهری آغاز می‌شود. عباس آخوندی توانست یکی از بلیت‌های جبهه اصلاحات را به خود اختصاص دهد. هر اندازه که توجه به آخوندی در جریان چپ بیشتر شده، انتقادات از او در طیف‌های رادیکال جناح راست هم افزونتر شده است. آخوندی اما بدون توجه به این دامنه وسیع تخریب‌ها به دنبال شکل‌دهی به گفتمان مد نظر خود در انتخابات پیش روست.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.