تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 11:04
کد خبر : 127626

با ثبت نام ۵ نفر از هیات دولت

نامزدی ناکارآمدان

نامزدی ناکارآمدان
آنچه بیش از پیش  جالب بنظر می رسد حضور اسامی ۵ نفر از دولتمردان فعلی دولت سیزدهم می باشد که هم اکنون سکاندار اداره کشور هستند و احساس تکلیف کرده اند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

جارستان: با اعلام پایان زمان ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، فارغ از تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند اعم از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی که در نوع خودش جالب و درخور توجه است؛ آنچه بیش از پیش  جالب بنظر می رسد حضور اسامی ۵ نفر از دولتمردان فعلی دولت سیزدهم می باشد که هم اکنون سکاندار اداره کشور هستند و احساس تکلیف کرده اند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

این افراد  شامل آقایان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ،  امیرحسین قاضی زاده هاشمی  معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور، صولت مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و داود منظور رییس سازمان برنامه بودجه کشور می باشد.

بنظر می رسد بهتر بود هر کدام از این آقایان بجای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، به ارائه کارنامه از دوران تصدی گری مسئولیت کلان خویش می پرداختند تا مردم بتوانند عملکرد آقایان را نقد بنمایند و عیار واقعی و توان مدیریتی  آنان مشخص گردد.

حال سئوالاتی مطرح می شود که  اگر این وزرا و مسئولین به وظیفه ذاتی خود در دولت رییس جمهور فقید درست عمل کرده اند چرا وضعیت زندگی مردم در این حالت رکود و نابسامانی قرار دارد؟

 

بهتر است در همین راستا وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پاسخ دهد چه سطحی از مسایل  وضعیت بیکاری و عدم اشتغال قشر جوان و تحصیلکرده را توانسته است از کشور رفع نماید و سطح رفاه اجتماعی را افزایش دهد؟ وزیر راه و شهرسازی کدام پروژه های  نیمه تمام را توانسته است به اتمام برساند و قول ساخت مسکن را عملی نماید؟ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کدام پروژه های فرهنگی و هنری را در راستای ایجاد فضای مناسب و مساعد جهت فعالیت هنرمدان ایجاد نموده است؟

اینها نمونه ای از بیشمار سئوالاتی است که برای مردم محل پرسش است و باید افرادی که هم اکنون متولی امر هستند بدان پاسخ دهند و سپس سودای مقام ریاست جمهوری را در سر بپرورانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.