تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 16:24
کد خبر : 127615

تا فردا ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام برای جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش ۳ شهر گیلان

مهلت ثبت نام برای جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش ۳ شهر گیلان
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مشمولان فارغ التحصیل فقط تا ۱۷ خرداد مهلت دارند با مدارک خود به ادارات آموزش و پرورش رحیم آباد، عمارلو و دیلمان مراجعه کنند.

جارستان: محمدحسین رمضانی گفت: فارغ التحصیلان مشمول با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که تمایل به گذراندن دوره سربازی به صورت سرباز معلم دارند حداکثر تا فردا ۱۷ خرداد ۱۴۰۳، با مدارک خود به ادارات آموزش و پرورش رحیم آباد رودسر، عمارلوی رودبار و دیلمان در شهرستان سیاهکل مراجعه و ثبت نام کنند.

 

وی با بیان اینکه قرار است یک سرباز معلم در رحیم آباد، ۴ نفر در عمارلو و ۵ سرباز معلم هم در دیلمان جذب شوند، افزود: مشمولانی که تاریخ اعزام آن‌ها، بدون غیبت، اول تیر ماه اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: شناسنامه مشمول، همسر و فرزندان، اصل برگ اعزام، حکم معلمی مادر و پدر، مدرک ایثارگری پدر و مدرک دوره ۴۵ روزه بسیج (در صورت موجود بدون) و سوابق تحصیلی از مدارکی است که مشمولان هنگام ثبت نام باید ارائه دهند.

 

محمدحسین رمضانی با بیان اینکه این افراد به عنوان سرباز معلم در مدارس مناطق سخت گذر به کار گرفته می‌شوند، افزود: انجام خدمت ضرورت سربازی در آموزش و پرورش شهرستان‌ها هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای این افراد ایجاد نمی‌کند.

 

مدت خدمت سربازی در طرح سرباز معلم ۲ سال تمام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.