تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 17:11
کد خبر : 127563

چرا باید به کابینه دولت رئیس جمهور فقید نقد کرد؟

چرا باید به کابینه دولت رئیس جمهور فقید نقد کرد؟
نقد دولت‌ها و شیوه عملکرد آنها از مواردی‌ست که برای بهبود وضعیت کشور، شناخت آسیب‌ها و افزایش بهره‌وری و کارآیی باید به آن پرداخته شود. نقد مدیران عالی و اجرایی کشور و ارزیابی عملکرد آن‌ها و تطابق با رویه‌های مدیریتی، عیار و سنجه مدیران را مشخص خواهد کرد.

اختصاصی جارستان: نقد دولت‌ها و شیوه عملکرد آنها از مواردی‌ست که برای بهبود وضعیت کشور، شناخت آسیب‌ها و افزایش بهره‌وری و کارآیی باید به آن پرداخته شود.

نقد مدیران عالی و اجرایی کشور و ارزیابی عملکرد آن‌ها و تطابق با رویه‌های مدیریتی، عیار و سنجه مدیران را مشخص خواهد کرد.

 

بسیاری از مردم عادی که مسایل را در کوچه و خیابان بدون نگاههای سیاسی دنبال می‌کنند، طی سه سال گذشته در مواجهه با افزایش سرسام‌آور قیمتها، بارها اذعان داشته‌اند که «خدا پدر و مادر دولت روحانی را بیامرزد!». این  مسأله حاکی از این است که دولتمردان سیزدهم نتوانستند به انتقادات زیادی که به دولت روحانی وارد می‌کردند جامه عمل بپوشانند.

 

هنوز توئیت عجیب و غریب آقای حجت‌الله عبدالملکی از خاطرمان نرفته که در زمان دولت روحانی عنوان کرده بود: «با یک میلیون تومان هم می‌شود  کار تولیدی کرد. حتما می‌پرسید چگونه؟ حق دارید! آموزش نداده‌ایم» و بعدها وقتی خودش در دولت سیزدهم وزیر (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شد، هرگز نتوانست با آموزش و یک میلیون تومان سرمایه شغل ایجاد کند! البته نکته جالب اینجاست که اکنون ایشان بر بالاترین کرسی دبیرخانه مناطق آزاد تجاری-اقتصادی کشور مشغول به فعالیت هستند.

 

آنچه واضح است، انتخاب مردم قطعاً بر اساس مقایسه و معیار خواهد بود و راه مقایسه هم از بیان نقاط ضعف، قوت و نقد می‌گذرد. قطعاً وزرای ناکارآمد دولت سیزدهم نمی‌توانند ناکارآیی و عدم تجربه مدیریتی خود را پشت حادثه تاسف‌باری که برای رییس‌جمهور فقید رخ داد پنهان کنند. مردم هوشمند ایران عزیز، در انتخابات پیش رو به این موارد توجه خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.