تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 16:40
کد خبر : 127130

سماکچی عضو شورای شهر رشت؛

به واسطه کنده کاری ها سیستم فاضلاب مسگران تخریب شد

به واسطه کنده کاری ها سیستم فاضلاب مسگران تخریب شد
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به واسطه برخی از کنده کاری ها در بخش های مختلف خدمات رسانی ، سیستم فاضلاب در راستای مسگران تخریب شده است و یکی دیگر از دلایل وقوع آبگرفتگی در این مسیر ، سرازیری زباله ها در مسیر فاضلاب راستای مسگران است و ان شاا با تمهیدات انجام شده بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

جارستان: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به واسطه برخی از کنده کاری ها در بخش های مختلف خدمات رسانی ، سیستم فاضلاب در راستای مسگران تخریب شده است و یکی دیگر از دلایل وقوع آبگرفتگی در این مسیر ، سرازیری زباله ها در مسیر فاضلاب راستای مسگران است و ان شاا با تمهیدات انجام شده بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای ، محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به بارندگی های اخیر در رشت اظهار کرد: بابت اتفاقات رقم خورده ناشی از بارندگی های شدید ، به نوبه خودم از شهروندان شریف رشت عذرخواهی می کنم.

 

وی به از بین رفتن سیستم قدیمی فاضلاب در مسیر راسته مسگران اشاره کرد و گفت: به واسطه برخی از کنده کاری ها در بخش های مختلف خدمات رسانی ، سیستم فاضلاب در راستای مسگران تخریب شده است و یکی دیگر از دلایل وقوع آبگرفتگی در این مسیر از رشت سرازیری زباله ها در مسیر فاضلابی راستای مسگران است و ان شاا با تمهیدات انجام شده بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 

سماکچی با قدردانی از تلاش های پرسنل شهرداری رشت در بارندگی های اخیر تصریح کرد: تاخیر در لایروبی ها مشکلات این حوزه را افزایش می دهد و انتظار می رود این اقدام در سریع ترین زمان انجام شود تا ان شاا شاهد مشکلات بعدی نباشیم.

 

عضو شورای شهر رشت به هفته کارگر اشاره کرد و گفت: انتظار می رفت از کارگران حوزه عمران به مناسبت هفته کارگر توسط شهرداری رشت تجلیل می شد .

 

سماکچی با اشاره به بازنشستگی تعدادی از پرسنل خدوم آتش نشانی شهرداری رشت تصریح کرد: در شهریور ماه تعداد زیادی از آتش نشانان بازنشسته می شوند و یقینا کمبود حضور آتش نشان می تواند فجایع غیر قابل جبرانی رقم بزند و بارها اعلام کرده ام که چنانچه در مسیرهایی از جمله کوچه های باریک محله خواهر امام(س) اتفاقی بیافتد فاجعه ای به مراتب بزرگتر از امامزاده ابراهیم رقم می خورد و انتظار داریم برای مشکلات آبگرفتگی نیز با بیمه رایزنی های صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورا و شهرداری رشت همواره به تیم های داماش و سپیدرود کمک کرده اند گفت: نقش اداره کل ورزش و جوانان در حفظ جایگاه این تیم ها کجاست ؟

 

سماکچی با تاکید به اینکه به عنوان منتخبین مردم رشت از داماش و سپیدرود حمایت می کنیم افزود: اما باید این صدا به گوش مدیران ورزش گیلان رسانده شود که متولی کمک به داماش سپیدرود آنها هستند وان شاا به تیم های ورزشی شهر رشت رسیدگی شود و از استاندار گیلان نیز انتظار حمایت و همراهی داریم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.