تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 22:29
کد خبر : 125351

درباره اقدامات عجیب نماینده انزلی؛

از اصطلاحات تحقیرآمیز تا دست در جیب و افتخار به گوشی جواب ندادن!

از اصطلاحات تحقیرآمیز تا دست در جیب و افتخار به گوشی جواب ندادن!
چطور ممکن است نماینده یک شهرستان با غرور عجیب در حضور حامیانش دست در جیب بکند و با افتخار بگوید که وقتی برای جواب دادن به گوشی مردم ندارد.

جارستان: گروه سیاسی| آخرین فیلم تبلیغاتی  سخنرانی احمد دنیامالی نماینده انزلی آن چنان عجیب و غریب بود که انگار دشمنانش در لباس دوست برای وی ساخته‌اند.

چطور ممکن است نماینده یک شهرستان با غرور عجیب در حضور حامیانش دست در جیب بکند و با افتخار بگوید که وقتی برای جواب دادن به گوشی مردم ندارد. بعد هم رقیب خود را «حسنک» خطاب کند که هرچه باشد یک انسان است  و این شیوه خطاب کردن افراد دون شان یک فرد است.

مساله اینجاست که به  آقای دنیامالی می‌گویند چهار سال است گوشی خود را جواب نمی‌دهد و او در جواب می‌گوید نائب رئیس کمیسیون عمران است و وقتی برای آن ندارد. مگر نائب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس یازدهم چه افتخاری دارد و در واقع حائز چه اهمیتی است که دنیامالی از آن به عنوان یک افتخار نام می‌برد؟ سر جمع مجلس یازدهم مگر چه گلی به سر این مردم زده است که نائب رئیس دوم کمیسیون عمرانش مدام از جلسات و نشست‌های خود یاد می‌کند!؟ با این اوصاف باید رئیس مجلس یازدهم را در اورانوس پیدا کرد.

آقای دنیامالی با تمام ادعاهای یک شخصیت ملی رای مردم انزلی را کسب کرد. مردمی که نسبت به عملکرد سنتی نماینده پیشین معترض بودند و انتظار داشتند شخصیتی والا در راس کار قرار بگیرد. اما آن کسی که مدیریت پروژه‌های بزرگ برج میلاد، تونل توحید و پارک آب و آتش تهران را در کارنامه خود داشت در انزلی هیچ پروژه بزرگ و حتی متوسطی را به نتیجه نرساند. از این جهت سوال این است که صحبت از فسقلی و کوتوله خواندن منتقدان خود چه چیزی بر او افزوده می‌کند!؟ لااقل سطح ادعاهای خود را در ظاهر هم پایین نیاورید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.