تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 14:07
کد خبر : 124394

از سوی مدیربانک سینا منطقه گیلان عنوان شد؛

جزئیات وام بانک سینا با کارمزد صفر درصدی

جزئیات وام بانک سینا با کارمزد صفر درصدی
مدیربانک سینا منطقه گیلان  از طرح تسهیلات با کارمزد صفر درصد تا سقف سیصد میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داد.

جارستان: گروه اقتصادی| مدیربانک سینا منطقه گیلان  از طرح تسهیلات با کارمزد صفر درصد این بانک برای اولین بار در کشور خبر داد.

جعفر میرزاپور روز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به آغاز طرح آفتاب بانک سینا گفت: این طرح از یک ماه پیش به صورت آزمایشی در آستارا و تالش آغاز شده و حالا به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح کارمزد صفر درصد خواهیم داشت که در نوع خود بی‌سابقه است. مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه حساب افتتاح شده خود، تسهیلات مذکور را در خواست کنند. سقف آن نیز تا سه میلیارد ریال خواهد بود. البته کسانی که قصد دریافت مبالغ بیشتری دارند می‌توانند آن را به خانواده خود انتقال دهند.  بازپرداخت آن نیز ۶ تا ۴۸ ماه با کارمزد «صفر درصد» به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیریت بانک سینا منطقه گیلان خاطرنشان کرد:  مبلغ وام در قالب این تسهیلات براساس رسوب و میانگین حساب قرض الحسنه و مدت زمان سپرده گذاری، ۱۳.۱ درصد میزان موجودی تا ۱۴۷.۲ درصد متغیر است.

وی افزود:  متقاضیان برای دریافت این وام، در چارچوب ضوابط بانک مرکزی، نیاز به یک ضامن دارند. همه اقشار از جمله  مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین هرچه مدت زمان بیشتری مبلغ پایه در حساب باقی بماند، مبلغ دریافتی وام به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند. بعد از  پرداخت شدن وام، مشتری می‌تواند اصل پول خود را برداشت کند و پول پایه  قرار نیست بلوکه شود.

میرزاپور با بیان اینکه این بانک در طرح محرومیت زدایی، ازدواج و فرزند آوری شرکتی فعال دارد گفت: بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ، ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خصوص موارد یادشده به حدود ۱۰ هزار نفر پرداخت کرده است. وی در این زمینه گفت: بیش از سه هزار میلیارد ریال از تسهیلات پرداخت شده،وام قرض الحسنه فرزند آوری به پنج هزار و ۵۰۰ متقاضی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز به چهار هزار و ۲۲۴ متقاضی پرداخت شد، اظهار کرد: همچنین بودجه سال ۱۴۰۱ ودیعه مسکن این بانک، ۱۳۹ میلیارد ریال بود که تمامی این بودجه جذب و پرداخت شد.

میرزاپور طرح چشمه با کارمزد ۲ درصد را  از دیگر محصولات بانکداری اجتماعی بانک سینا عنوان کرد و گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند بر اساس میانگین حساب‌های خود از طرح چشمه استفاده کنند.

مشتریان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین مقدار وام پرداختی و اقساط طرح آفتاب از لینک  Tarh.sinabank.ir/aftab  استفاده کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.