تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 9:37
کد خبر : 123284

مالک و مدیرعامل جدید در راه پرسپولیس!

مالک و مدیرعامل جدید در راه پرسپولیس!
در حالی که  تا قبل از این «شستا» شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده   و جدید باشگاه پرسپولیس  نام برده می شد  ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که این مهم توسط یکی از هلدینگ های زیر مجموعه  این  نهاد اقتصادی انجام می شود. 

جارستان: در حالی که  تا قبل از این «شستا» شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده   و جدید باشگاه پرسپولیس  نام برده می شد  ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که این مهم توسط یکی از هلدینگ های زیر مجموعه  این  نهاد اقتصادی انجام می شود.

سهام پرسپولیس قرار است به هلدینگ تاپیکو منتقل شود ، تاپیکو از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های تخصصی کشور در زمینه صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و از هلدینگ‌های نُه‌گانه‌ی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی است.

 

دکتر بابک افقهی دارای لیسانس و فوق‌لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکترای مدیریت استراتژیک ، مدیر عامل هلدینگ بزرگ تاپیکو که شنیده‌ایم علاقه‌ی زیادی به فوتبال و تیم پرسپولیس دارد . هلدینگ تاپیکو یکی از ثروتمندترین هلدینگ‌های کشور میباشد . شنیده‌ایم که به زودی با منتقل شدن سهام پرسپولیس تغییراتی در بدنه‌ی هیئت مدیره هم انجام خواهد شد و احتمال بسیار زیاد دکتر افقهی مدیر عامل آینده‌ی پرسپولیس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.